در برنامه نوددر تحلیل داوری مسابقه بین استقلال و تراکتور عادل فردوسی پور که به نوعی خود را قیم فوتبال ایران می داند سعی برآن داشت تا با کمک کارشناس داوری این امر بقبولاند که در طول مسابقه دوتن از بازیکنان تراکتور بایستی به دلیل خطای شدید کارت قرمز گرفته و از مسابقه اخراج می شدند .
 

 میرزا یبگی کارشناس داوری که احتمالا از همشهریان مجری نیز می باشد در تایید فرمایشات ایشان رای به 9 نفره شدن تراکتور دادن تا بدین ترتیب این امر به ذهن متبادر شود که پیروزی تراکتور با آن نتیجه درخشان خالی از ایراد هم نبوده است .

 در این خطای پنالنی مسلم روی بازیکن تراکتور اصلا به داوری گذاشته نشد . در ضمن چندین خطای مسلم روی ستاره میدان سامان نریمان جهان هم برای قضاوت پخش نشد . قدر مسلم اینکه برنامه ای که برای د5فاع از حقوق همه تیم ها روی آنتن پخش ملی می رود خود در نا داوری و یک سویه عمل کردن گاه گوی سبقت را از دیگران می رباید .

 در این برنامه مجری به تارتار سرمربی مظلوم صبا 30 ثانیه برای دفاع از حقش نمی دهد در صورتیکه برا ی آقای فغانی که داور درجه 2 آسیاست نیم ساعت زندگینامه پخش میکند . داوری که با پنالتی اشتباهش بازی را برای تیم میزبان سپاهان در آورد تا بنواند برای قهرمانی خیز بردارد .

 متذکر می شویم که سپاهان حداقل ار 4 تا 6 امتیاز و تیم نفت حداقل 3 امتیاز در بازی صبا الکی کاسب شدند تا تا پایان هفته 30 ام مدعی قهرمانی باشند و این تراکتور بود که اگر امتیازات ش دربازی های اخیر درست منظور می شد دیگر نیازی به تعیین قهرمان در هفته پایانی نبود .

سخن عنوان مطلب را بار دیگر مجبوریم تکرتر کنیم که آقای فردوسی پور عدالت درقهرمانی تراکتور در این فصل است . حداقل با ادله ای که در بالا بدان اشاره شد و شما بهتر است تا کمی به خود سازی بپردازید و لجاجت در ناحق کردن حق تنها به وجهه برنامه 90   لطمه وارد میسازد ،که شما تنها مجری آن هستید . و از طرفی با نهایت تاسف مشهود است که گاهی شما هم از جایی برا ی توجیه اشتباهات خودی هایتان خط می گیرید تا دوست نوازی کرده باشید .

 حداقل برای با مسما ترکردن اسم خود تان هم که شده تلاش کنید .


 دوستان برای دفاع از حق تیم شان می توانند نظر بدهند . به امید رسیدن حق به حق دار و قهرمانی تراکتور
 انشاالله



نظرات()   
   
امانی
جمعه 29 آذر 1398 03:53 ب.ظ
واقعا عدالت قهرمانی تراکتور است ... سپاس بابت پست زیباتون
پاسخ تبریز توپچی : درود برهمه هوداران فرهنگی تراکتور.
.............
پنجشنبه 24 اردیبهشت 1394 10:24 ب.ظ
راست گفتن باید بازیکن تراکتور اخراج میشد.
پاسخ تبریز توپچی : فکر نکنم
فرهاد
پنجشنبه 24 اردیبهشت 1394 08:29 ب.ظ
سلام.عادل خان پارسال بخاطر اشتباه داوری به نفع سپاهان مقابل پرسپولیس 4 هفته برنامه نود رو که از رسانه ملی پخش میشه اختصاص داد اما امسال همین اشتباه جلوی تراکتور رو که در قهرمانی تاثیر داررو 2دقیقه وقت نذاشت. البته این مشکل بر میگرده به عرضه ی مسئولان تراکتور وانصاف مدیران شبکه 3 که رسانه ی ملی در اختیار کسی گذاشتند که 15 ساله باعث پسرفت فوتبال ایران شده
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.
آخرین پست ها
شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Mobile Traffic | سایت سوالات