این روزها در محافل هواداری تراکتور صحبت از جذب بازیکنان سرآمد و حرفه ای است تا تیم در فصل پیش رو بتواند در بین شانس های اصلی قهرمانی باشد . خوشبختانه آقای زنوزی در یک اقدام بسیار معقول و هوشمندانه از فردی با سابقه کار درخشان و البته خودی و بومی برای سکان داری تشکیلات باشگاه به عمل آوردند که جای امیدواری و تشکر بسیار دارد . فردی که

دلش برای موفقیت سرزمین مادری اش  می تپد وشادی و موفقیت هم زبانان و همشهریانش را با هیچ مصالحه ای عوض نمی کند .

بله سخن از آقای علیپور است فردی مصمم ، با اراده و با انضباط که قدرت برنامه ریزی و پیش بینی  بسیارخوبی دارد و هواداران امیدوارند با امکاناتی که باشگاه تراکتور از نظر مالی دارد ایشان به راحتی بتوانند یک باشگاه تمام حرفه ای و تمام عیار در همه ابعاد تحویل هواداران و مردم آذربایجان و تبریز بدهد .

 در فصل گذشته کلاه گشادی که از بابت چند بازیکن گران قیمت خارجی بر سرتراکتور رفت را همه فوتبال دوستان به یاد دارند . بازیکنی که ثانیه ای بازی نکرد و درخواست خسارت یک میلیون دلاری هم داشت!
بازیکنی که یک مرتبه رفت و نیامد و شکایت های باشگاه هم ازاو به نتیجه نرسید !

بازیکنی که برای یک گل زده صدها هزار دلار از باشگاه گرفت و ... نمونه ها دیگری که نشان از عدم حرفه ای گری در شناخت از بازیکن و عقد قرارداد با وی داشت .
 در هر حال فصل تمام شد و تراکتور توانست در مجموع باکسب یک قهرمانی جام حذفی هواداران را نسبتا راضی نگه دارد .
اما همچنان این تیم در حسرت کسب قهرمانی لیگ برتر است عنوانی که به راحتی می توانست 5 بار آن را کسب کند و هر بار با کار شکنی عوامل پشت پرده ای که یاد آوری آنها نیز زجرآوراست ، از دست یافتن به آنها ناکام ماند .
سه نایب قهرمانی در لیگ برتر و سه نایب قهرمانی در جام حذفی از دیگر عناوینی است که تراکتور در کارنامه دارد و اینها در اصل افتخاراتی نیستند که روحیه حق طلب و پرشور مردم آذربایجان را اقناع و ارضا نمایند .

 آری تراکتوری که در هردو جام لیگ برتر و حذفی می توانست حداقل 10 جام را در ویترین داشته باشد فعلا دوجام حذفی دارد و ناگفته پیداست که چه بر سر هواداران و اعصاب شان در سالهای قبل رفته تا این عناوینی که می توانست باشد و نیست !!!!!!

اماخوش بختانه  در افق جدید پیش روی باشگاه و هواداران مردی از خون و تبار خودشان برای تراکتور از راه رسید و سنگ تمام گذاشت و او کسی نبود جز مهندس محمد رضا زنوزی که با سخاوت و مهربانی مثال زدنی غرور آذربایجانی ها را به نحو احسن پاس داشته است .

حالا مرد دیگری که به کارکشتگی در باشگاه داری و بازیکن پروری در فوتبال ایران معروف است در کنار تراکتور است . مردی که او نیز خون آذربایجانی در رگ هایش دارد .

هواداران باید در فصل پیش رو با حمایت های معنوی از این دوفرد زمینه موفقیت های ناداشته را برای تراکتور کبیر فراهم آورند .
 این بدان معناست که با پرهیز از القای ناامیدی و جو تشویش، به افکار و ایده های این دو بزرگوار اعتماد کنند و به یاد  داشته باشند که بازیکن معروف و اسمی هم عمر مفید و تاریخ مصرفی دارد و صرف گرد آوردن ستاره های اسمی دردی از یک باشگاه تمام حرفه ای دوا نخواهد کرد.
به امید موفقیت تراکتور ، آذربایجان و هواداران پرشورش
انشاالله


  • آخرین ویرایش:چهارشنبه 23 مهر 1399
نظرات()   
   
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.
آخرین پست ها
شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Mobile Traffic | سایت سوالات