در حالیکه 3 هفته از آغاز لیگ برتر فوتبال ایران می گذرد دوتیم تبریزی ریشه دار تا حالای کار در قعر جدول رده بندی قرار گرفته اند . خارج شدن مهره های شاخص و ورود مهره های جدید در تراکتور

و البته ماشین سازی این تیم هار ا در قعر جدول قرار داده است . علاوه بر اینها تیم رسول خطیبی یعنی آلومینیوم هم در کنار دوتیم تبریزی در کف جدول رده بندی قرار گرفته تا نشان دهد تبریز و فوتبالش چقدر در چشم به هم زدنی تضعیف شده است .تیمی که سال قبل با خطیبی رفت و برگشت استقلال را شکست داد با از دست دادن تمامی بازیکنانش و ورود تیمی دیگر کاندید اول سقوط از همین حالاست !
تیم  فعلی رسول هم حال و روز بهتری از ماشین سازی ندارد و در رده یکی مانده به آخر ایستاده است .
 گویا سناریوی عقیم سازی تیم داری خصوصی از سوی متولی فوتبال از همین حالا کلید خورده است .
آقای زنوزی که رویای قهرمانی را برای فوتبال دوستان آذربایجانی داده بود این فصل با عقب نشینی آشکار و معنادار تیمی را روانه میادین کرده است که در 3 بازی تنها موفق به زدن یک گل شده است .
ماشین سازی هم با این بساط بازیکنان نامعلومش سرنوشتش لااقل با این بازیها و نتایج معلوم است . اما رسول خطیبی که هم ماشین سازی و هم خودش را نابود کرد این فصل کارساده ای در پیش ندارد و تیم های قدر لیگ از همین حالا به چشم یک زنگ تفریح به آلومینیوم می نگرند .

 البته نویسنده تبریز توپچی از گفتن این حرف ها اصلا شادمان نیست و غم عجیبی را درسینه احساس می کندمخصوصا که وبلاگ  وی در همین هفته با تعطیل شدن سرویس دهنده وبلاگ میهن بلاگ که مالکیت آن در اختیار شرکت صبا ایده است به دلیل به صرفه نبودن سرویس دهی وبلاگ سرور هایش را بعد از 16 سال خاموش خواهد کرد .
 البته امیدواریم که این اتفاق نیفتد ولی اگر افتاد از همه کسانی که در این 10 سال با بنده و مطالب ناچیزم مانوس و در ارتباط بودند ، نهایت تشکر را دارم.
 
 


نظرات()   
   
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.
آخرین پست ها
شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Mobile Traffic | سایت سوالات