سالهاست که اسم این واژه ها یعنی" دلال و دلالی " گوش هواداران فوتبال را آزرده و همچنان می آزارد .در روزگاری که برنامه پرتماشاگر نود پخش می شد این کلمه قسمتی از تابوی بدنام در فوتبال ایران شمرده میشد ، اما ارائه یک تصویر کلی از دلالیسم تنها کاری بود که از آن برنامه در یادها باقیست .
.
  اما چرا ؟


نظرات()       

دورروز پیش خبر شکست 8 بر 2 بارسلونا در برابر بایرن مونیخ ،جهان فوتبال را شوکه کرد . چطور ممکن است تیمی که بهترین بازیکنان جهان را در اختیار دارد تسلیم تیمی شود که نصف استعدادهای آن تیم را هم ندارد


نظرات()       

گویی مسائل داوری به ضرر تیم های تبریزی تمام شدنی نیست  و هر سال باید شاهد حماقت های این داوران که گویا حسابی هم توجیه شده اندباشیم .
در بازی بین دوتیم تراکتور و ماشین داور به 4 بازیکن این دوتیم کارت زرد نشان داد تا این دوتیم نا آماده این روزهاکه برای سهمیه و بقا می جنگند و از لحاظ بازیکن آماده در تنگنای شدیدی هستند را در وضعیت دشوارتری قرار دهد !


نظرات()       

  چندی پیش در مصاحبه ای که از صدا وسیما و به مجری گری آقای یوسفی از گزارشگران متین و ارزشمند فوتبال با اقای علی نژاد معاون قهرمانی وزیر ورزش انجام شد به نکاتی اشاره شد که جای تاسف و اندوه بسیار به همراه داشت . ایشان در سئوالی مبنی بر تبعیض بین دوتیم وزارت ورزش در اختصاص بودجه مطالبی را عنوان کرد که جای تعجب و سئوال دارد .


نظرات()       

امروزدوشنبه 19 مردادماه در روزی که دوتیم ریشه دار تبریزی که مالکی چون مهندس زنوزی را پشت سر خود می دیدندو در شرایطی که باید به راحتی می توانستند حریفان کاملا ته جدولی را تحت فشار قرار داده و به راحتی ببرند با دونمایش بسیار ضعیف و آماتور، دو فرصت بسیار حساس امتیاز گیری را از دست دادند تا مشخص شود مدیریت و کادر فنی فعلی هر دوتیم  بضاعت لازم برای نتیجه گیری و افتخار آفرینی را ندارند !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


نظرات()       

در هفته بیست و هشتم لیگ برتر تیم های تبریزی تراکتور و ماشین سازی به ترتیب مقابل تیم های پارس جنوبی جم و شاهین شهرداری بوشهر ، میهمان و میزبان هستند . تراکتور مهمان شاهین شهرداری و ماشین سازی  مقابل پارس جنوبی جم .
 این در حالیست که تیمهای بوشهری در هردو مصاف، از رده جدولی و پتانسیل تیمی پایین تری نسبت به حریف قرار دارند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد تیم های تبریز بایستی برنده از زمین بیرون بیایند . در این گفتار با بررسی سه بازی باقی مانده تیم های تبریزی و حریفان وضعیت صعود و بقای این دوتیم را بررسی می کنیم . 


نظرات()       

  بهترین شرایط ممکن برای تراکتور در هفته 27 لیگ برتر فراهم بود تا با شکست تیم رده یکی مانده به آخرجدول یعنی پیکان ، رده دومی خود را تثبیت نموده و حداقل در سه هفته ماند به پایان لیگ سهمیه آسیای خود را مسجل کند اما حیف که در ادامه بازیهای بد این تیم در هفته های اخیر این فرصت به هدر رفت .گویا  سریال کابوس وار تراکتور در اخر هر فصل تمامی ندارد . اما  


نظرات()       
آخرین پست ها
شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Mobile Traffic | سایت سوالات