دورروز پیش خبر شکست 8 بر 2 بارسلونا در برابر بایرن مونیخ ،جهان فوتبال را شوکه کرد . چطور ممکن است تیمی که بهترین بازیکنان جهان را در اختیار دارد تسلیم تیمی شود که نصف استعدادهای آن تیم را هم ندارد

اما شایدجواب دادن به این سئوال زیاد مشکل نباشد . روزی که ستین از سوی مدیر باشگاه بارسلونا به سرمربی گری باشگاه انتخاب شد خودش هم باورش نمی شد ! او که به تازگی یک گاوداری جدید در حومه بارسلونا به دارایی هایش اندوخته بود در پاسخ به این سئوال که از انتخاب شدن به عنوان سرمربی بارسلونا چه احساسی داری زبانش بند آمد و گفت " راستش را بخواهید خودم هم باورم نمی شود دیروز یه گاو داری افتتاح کردم و حالا هم سرمربی بارسلونا هستم ."
 به راستی از کسی که چنین مصاحبه ای را بعد از انتخاب شدن به عنوان سرمربی بهترین تیم باشگاهی جهان را انجام داده ، می توان نتیجه افتضاح و غیر قابل 8 بر 2 را داشت ؟
 در پاسخ به سئوالی از خبرنگاران که پرسیده بودند چرا والورده را برکنار کرده اید رییس باشگاه گفت : " البته تیم نتایج بدی نمی گیرد و الان در صدر لالیگا هستیم ولی هواداران از سبک بازی بارسا خوششان نمی آید " . البته با روی کار آمدن ستین سبک بازی بارسا بدتر هم شد و کار به جایی رسید که بازیکنان بی تجربه لاماسیا و بی کیفیت و بی انگیزه برخی از تیم های ملی اروپایی چون "سمدو " و "لنگ له " در ترکیب دفاع و هافبک بارسلونا به کار گرفته شدند تا تیم بارسلونا علوه بر جاماندن از قهرمانی در لالیگاهم از تیم های متوسط شکست بخورد .
رویکرد غلط مدیریتی بارسلونا با رویکرد در لیگ بازی نمی کنیم باشگاه تراکتور اگرچه دو مقوله متفاوت هستند اما هردو در یک اصل مشترک اند و آن هم اصل ندانم کاری است .
رییس و مدیر عامل باشگاه عظیم و بازیکن ساز بارسلونا اختیار تیمش را دست کسی داد که حواسش پی گاوداری بود و تیم بزرگ ما را هم کسی مدیریت می کند که از حضور یا عدم حضور در لیگ به خاطر کرونا مطمئن نیست و تیم سابق تحت مدیریت شان دیروز با 10 امتیاز از 30 بازی راهی دسته 2 فوتبال شد !!!!


نظرات()   
   
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.
آخرین پست ها
شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Mobile Traffic | سایت سوالات