این روزها هواداران فوتبال در آذربایجان روزهای خوبی را سپری نمی کنند. رها کردن ماشین سازی در دامن مدیریتی که نمی داند تغییر ناگهانی تمام یک تیم مساوی با نابودی آنست یکی از کم لطفی های آقای زنوزی در نزد هواداران به شمار می رود .
تیمی که با فشارو شانتاژ تیم های فدراسیونی در تبانی ،آقای زنوزی را واداربه  رها شدن از بار ماشین سازی کرد که امروز می بینیم زنگ تفریح تیم های لیگ برتری شده و از 6 بازی 1 امتیاز گرفته و در ته جدول قرار گرفته است!

دل شکستگی به اینجا ختم نمی شود !!!!

حال تراکتور هم اصلاخوش نیست . همان تیمی که آوازه پرطرفداری اش را در آسیا را آقای زنوزی همین امسال به هوادارن تبریک گفت و البته و متاسفانه عوامل و هیئت مدیره کاربلدش دست روی دست گذاشت تا تمام مهره های خوب در فصل نقل و انتقالات تیم شان را شناختند و بعد عوامل فوتبال شناس ایشان با به به و چهچه چند بازیکن متوسط را با قیمتی گزاف به تیم اضافه کردند تا پر سرو صداترینش که واسعی باشد با محرومیت 4 ماهه به دلیل فسخ یک طرف روبرو شدتا نتواند برای تراکتور کاری انجام بدهد!

 همان فسخ یک طرفه ای که رشید مظاهری هم کرد و در برابر تراکتور برنده اش کردند .

آقای زنوزی بزرگوار ،هر کاری در زمان خودش جواب می دهد و تراکتور در زمان کوران  نقل و انتقالات کار خاصی انجام نمی دهد و ما در باشگاه تراکتور حضور نداریم تا دقیقا بدانیم این هیئت مدیره با چه منطقی منصوریان اخراجی را تایید می کنند و این بازیکنان ضعیف و در لیست فروش ذوب آهن قرار است چه کار خاصی انجام بدهند ؟!!!!!!!

عهد و میثاق شما با هواداران بستن تیمی برای قهرمانی آسیا بود ، مگر نبود ؟

آیا در شان شماست ک مدیری بیاید و در تیمی بزرگ حرف از گران و ارزان بودن بازیکن بزند ؟

آیا اصلا آنهایی که اینگونه بازیکنان با صرفه را می آورند ، به آبروی شما و ریشی که شما در قبال هواداران فوتبال آذربایجان و تراکتور گرو گذاشته اید، اهمیت می دهند ؟

آیا آنهایی که برای تراکتور بازیکن می پسندند سررشته ای حرفه ای درست  و قابل ذکر در فوتبال دارند ؟

صرف آوردن 3 کاپیتان تیم ملی که گاهی بازی را برای تراکتور در می آورند وبا چند بازی یک جام حذفی را اتفاقی برای باشگاه به ارمغان می آورند برای ارضای روح بلند پرواز هواداران عاشق این تیم کافی است ؟

همه ما شما را دوست داریم چون کاری را در زمانی که باید کرده اید و سرپرستی این  تیم یتیم فلک زده را بر عهده گرفته اید که در طی این 15 سال از هیچ ظلم و اجحافی در حقش فرو گذار نکرده اند !

 آبروی تراکتور آبروی ما و شهر و دیار ما و حیثیت  شماست ! 

آنها که در نهان و آشکار در آمدن بازیکنان زبده لیگ به تراکتور کارشکنی می کنند را رسوا کنید اما نه خودتان !
مگر بازیکن تخفیف می دهد ؟ بالاترین قیمیتی را که پیشنهاد کنند بر می گزیند .

مگر انسان ها شعور ندارند و نمی فهمند که چقدر این تیم های سرخابی و زردو نارنجی حمایت داوری و فدراسیونی می شوند تابه اصطلاح قهرمان شوند ؟
چه کسانی بازیکنان تراکتور ا هوایی می کنند ؟

 یک تیم حرفه ای سخنگوی حرفه ای میخواهد ، روابط عمومی و بین الملل قوی تر نیاز دارد .

 توضیح دادن به یک مجری که مسابقه تند حرف زدن گذاشته وبه ولی نعمتش پشت کرده در شان مالک تراکتور آذربایجان نیست .شما نیازی به شهرت ندارید که هر روز مصاحبه کنید !!!

 هر تپقی که شما می زنید او گستاخ تر می شود !!!!!!!!
سایت اطلاع رسانی حرفه ای و به روز می خواهد . خنده دار نیست نتایج تیم در سایت رسمی باشگاه   4هفته به روز نشده باشد؟!
یک مشاور فوتبالی فنی و کار بلد را استخدام کنید تا به شما مشاوره درست بدهد نه آنهایی که بلدند خم و راست بشوند و بله قربان بگویند و کاری بلد نباشند !!!!!!

شفاف باشید و انسانهای دلال و حراف را از خود برانید !

مخلص کلام اینکه شما پرچم تیم داری خصوصی را با تراکتور آذربایجان بردوش دارید و آنها که در پایتخت منافع شان با آن دو تیم نورچشمی و رانت خوار گره خورده به شما به راحتی مجال کار پر افتخار نخواهند داد و همان ها که در فدراسیون هر از گاهی جا و رنگ عوض می کنند در صددند تا مچ شمار ا با انواع خدعه ها بخوابانند و کمر تراکتور را شکسته و به ریش هواداران آتشینش بخندند !
غفلت کنید چیزی  که می رود و می برند آبرو و حیثیت  همه ماست !
آسیا نزدیک است .
یا علی
 


نظرات()   
   
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.
آخرین پست ها
شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Mobile Traffic | سایت سوالات