این روزها بحث بر سر قضاوت های داوری به بحث و جدل درمورد اسامی باشگاه ها بین دوتیم تراکتور و پرسپولیس کشیده شده است  . جانب داری عیان و آشکار قضاوت ها در بازی های پرسپولیس با جانب داری سازمان لیگ در سه بر صفر اعلام کردن بازی سپاهان و پرسپولیس به نفع تیم تهرانی ابعاد جدیدی به خود گرفته و این تیم با حاشیه امنیت 10 امتیازی پوز خند معنا داری به حریفان در رسانه ها می زند!
به عنوان مثال در اخبار مربوطه به این باشگاه، خبرنگاران و مجریان ( امیر رضا حجازی ، قاضی میرسعید میثاقی و .... ) با عنوان لقب تیم بلامنازع لیگ برتربرای پرسپولیس، عملا به تیم های حریف بی احترامی می کنند . این در صورتی است که پرسپولیس در دو بازی مقابل تراکتور در تبریز و سپاهان با پر سپولیس در تهران با قبول شکست بلاننازع نبوده و نخواهند بود ولی گویا تهرانی ها دوست دارند تا نشان دهند که کسی جلو دارشان نیست و عملا با کارهایی که داوران و مسئولان لیگ برتر و فدراسیون انجام می دهند به شکلی دیگر این تیم بلامنازعی بنظر می رسد !!!!!!


نظرات()       

تراکتور در سناریوهای مظلومیت در داوری  یک به یک تمام رکورد هارا می شکند و این در حالیست که نه اعتراض درست و حسابی از جانب مسئولان باشگاه و استان درقطع ادامه این رویه به چشم می خورد و نه اهالی فدراسیون و رسانه ها به پیگیری اخبار مربوط به این امر توجهی نشان می دهند . گویا مردم هم دیگر عادت کرده اند اما شاید به قول آقای الهامی کسی زورش به متولی اصلی ورزش که در حال تیم داری است نمی رسد !


نظرات()       

این روزها اخبار مربوط به کرونا و حواشی آن تقریبا تمام اخبار رسانه ها و حتی فوتبال در ایران را پر کرده است اما درد آور تر ازآن مسائلی است که چون سرطانی از جنس افکارنادرست و تعمد در بی عدالتی آن را فرا گرفته است


نظرات()       
آخرین پست ها
شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Mobile Traffic | سایت سوالات