نگارنده که مدتی است با مشکلات و بیماری خود و خانواده اش در گیر بود اکنون فرصتی بدست آورده تا از آرامش بازگشته به روح و روانش به قهرمانی جام حذفی ستاره سرخ آذربایجان بیندیشد و آن را به هواداران و مالک و حامی بزرگش تبریگ بگوید اما دراین بین خواستار اینست تا دغدغه خود به عنوان یک هوادار عاشق و راستین را نیز به گوش مالک گرانسنگش برساند . برادر عزیز آقای زنوزی

اینک که برگ زرینی بر افتخارات باشگاه بزرگ آذربایجان و ایران افزوده شده است و شما شخصی لایق را به عنوان مدیر عاملی و سرمربیگری این تیم سترگ و با عظمت برگزیده اید امیدواریم تا با بستن تیمی یک دست ، پرستاره ، دونده ، تاکتیکی بار دیگر بتوانید بر روحیه بالنده مردم آذربایجان  مهرپاشی کنید و دل های هواداران همشهری و هم زبان خود را شاد کنید .

 دغدغه این روزهای هواداران تراکتور جایگزینی بهینه بازیکنان خارج شده وبستن تیمی دونده و سراسر تهاجمی در فصل بعدی  است که بتواند در طول فصل نمایش های دلپذیری را ارائه کرده و لرزه براندام سایر تیمها بیفکند .

تبریز و آذربایجان نامهای با هیبت و پرعظمتی هستند که افتخارات تاریخی ، فرهنگی ، علمی، ورزشی  و همه جانبه دیگری را با خود تداعی کرده و به همراه دارند و غفلت در کسب افتخارات فوتبالی را نیز شما با اراده مثال زدنی خود به فراموشی سپرده و جبران خواهید کرد .

ما هواداران ایمان داریم که زنوزی شبها با دغدغه هواداران تراکتور و کارگران و مهندسان زحمتکشی که در معیت وی برای پویایی آذربایجان تلاش می کنند ، سر بر بالین می گذارد .
 از مدیر عامل کاربلد و امتحان پس داده خود آقای علیپور انتظار داریم تا با اضافه کردن چند بازیکن تراز اول مخصوصا در دفاع و حمله خیال هواداران را از بابت فصل پیش رو راحت نمایند
 انشااالله


نظرات()   
   
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.
آخرین پست ها
شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Mobile Traffic | سایت سوالات