در برنامه نوددر تحلیل داوری مسابقه بین استقلال و تراکتور عادل فردوسی پور که به نوعی خود را قیم فوتبال ایران می داند سعی برآن داشت تا با کمک کارشناس داوری این امر بقبولاند که در طول مسابقه دوتن از بازیکنان تراکتور بایستی به دلیل خطای شدید کارت قرمز گرفته و از مسابقه اخراج می شدند .
 

 میرزا یبگی کارشناس داوری که احتمالا از همشهریان مجری نیز می باشد در تایید فرمایشات ایشان رای به 9 نفره شدن تراکتور دادن تا بدین ترتیب این امر به ذهن متبادر شود که پیروزی تراکتور با آن نتیجه درخشان خالی از ایراد هم نبوده است .

 در این خطای پنالنی مسلم روی بازیکن تراکتور اصلا به داوری گذاشته نشد . در ضمن چندین خطای مسلم روی ستاره میدان سامان نریمان جهان هم برای قضاوت پخش نشد . قدر مسلم اینکه برنامه ای که برای د5فاع از حقوق همه تیم ها روی آنتن پخش ملی می رود خود در نا داوری و یک سویه عمل کردن گاه گوی سبقت را از دیگران می رباید .

 در این برنامه مجری به تارتار سرمربی مظلوم صبا 30 ثانیه برای دفاع از حقش نمی دهد در صورتیکه برا ی آقای فغانی که داور درجه 2 آسیاست نیم ساعت زندگینامه پخش میکند . داوری که با پنالتی اشتباهش بازی را برای تیم میزبان سپاهان در آورد تا بنواند برای قهرمانی خیز بردارد .

 متذکر می شویم که سپاهان حداقل ار 4 تا 6 امتیاز و تیم نفت حداقل 3 امتیاز در بازی صبا الکی کاسب شدند تا تا پایان هفته 30 ام مدعی قهرمانی باشند و این تراکتور بود که اگر امتیازات ش دربازی های اخیر درست منظور می شد دیگر نیازی به تعیین قهرمان در هفته پایانی نبود .

سخن عنوان مطلب را بار دیگر مجبوریم تکرتر کنیم که آقای فردوسی پور عدالت درقهرمانی تراکتور در این فصل است . حداقل با ادله ای که در بالا بدان اشاره شد و شما بهتر است تا کمی به خود سازی بپردازید و لجاجت در ناحق کردن حق تنها به وجهه برنامه 90   لطمه وارد میسازد ،که شما تنها مجری آن هستید . و از طرفی با نهایت تاسف مشهود است که گاهی شما هم از جایی برا ی توجیه اشتباهات خودی هایتان خط می گیرید تا دوست نوازی کرده باشید .

 حداقل برای با مسما ترکردن اسم خود تان هم که شده تلاش کنید .


 دوستان برای دفاع از حق تیم شان می توانند نظر بدهند . به امید رسیدن حق به حق دار و قهرمانی تراکتور
 انشاالله



نظرات()   
   

این روزها هواداران فوتبال در آذربایجان روزهای خوبی را سپری نمی کنند. رها کردن ماشین سازی در دامن مدیریتی که نمی داند تغییر ناگهانی تمام یک تیم مساوی با نابودی آنست یکی از کم لطفی های آقای زنوزی در نزد هواداران به شمار می رود .
تیمی که با فشارو شانتاژ تیم های فدراسیونی در تبانی ،آقای زنوزی را واداربه  رها شدن از بار ماشین سازی کرد که امروز می بینیم زنگ تفریح تیم های لیگ برتری شده و از 6 بازی 1 امتیاز گرفته و در ته جدول قرار گرفته است!


نظرات()       

امروز تراکتور در حالی با برد زمین را ترک کرد که امکان داشت عکس این اتفاق در زمین بیفتد . شاید در جواب عده ای از مخاطبان بگویند که این حرف تازه ای نیست و بازی برد و باخت دارد اما منظور نویسنده اینست که این بازی در روزی اتفاق افتاد که انتظار بازی بهتری از تراکتور میرفت .
 تراکتورنباید تیمی باشد که در برابر یک تیم تازه صعود کرده اینقدر تحت فشار قرار بگیرد  بلکه


نظرات()       

در حالیکه 3 هفته از آغاز لیگ برتر فوتبال ایران می گذرد دوتیم تبریزی ریشه دار تا حالای کار در قعر جدول رده بندی قرار گرفته اند . خارج شدن مهره های شاخص و ورود مهره های جدید در تراکتور


نظرات()       

با توجه به شروع فصل جدید لیگ برتر و انتظار هوادارن ،نگارنده برآن آست تا نظرات کاربران و هواداران را درزمینه وضعیت تیم و باشگاه در زمینه تحقق اهداف قهرمانی جویا شده و آن را به مسئولان باشگاه انتقال دهد .
 لطفا در نظر سنجی سه گزینه ای با دادن پیام از پایین صحفه وبلاگ ( حتی بدون ثبت ایمیل )یا با گذاشتن تیک مربوطه از بخش سمت راست و پایین صفحه حاضر نظرات خود را بیان نمایید .
با تشکر . هوادار تراکتور ، تبریز توپچی .


نظرات()   
   

مدیریت بازیکنان یکی از اساسی ترین کارهایی است که یک باشگاه حرفه ای  باید در آن سر آمد باشد . این بازیکنان هستند که در زمین می دوند ، عرق می ریزند و نتیجه مسابقات را تعیین می کنند   و رفتار صحیح با آنها یکی از عوامل تضمین کننده موفقیت هر تیمی است


نظرات()       

این روزها در محافل هواداری تراکتور صحبت از جذب بازیکنان سرآمد و حرفه ای است تا تیم در فصل پیش رو بتواند در بین شانس های اصلی قهرمانی باشد . خوشبختانه آقای زنوزی در یک اقدام بسیار معقول و هوشمندانه از فردی با سابقه کار درخشان و البته خودی و بومی برای سکان داری تشکیلات باشگاه به عمل آوردند که جای امیدواری و تشکر بسیار دارد . فردی که


  • آخرین ویرایش:چهارشنبه 23 مهر 1399
نظرات()       

دو روز پیش خبری از سجاد هاشمی آهنگزی دونده قهار تبریزی که دست بر قضا پسرعموی همسایه دیوار به دیوار ما نیز هست رسید که ایشان به دلیل عشق به تراکتور مدعی شده بود که حاضر است مجانی برای تیم دومیدانی تراکتور افتخار آفرینی کند .اینگونه اخبار حاکی از عمق عشق و ریشه داری برای شهرو دیار ستودنی است و از این رو


نظرات()       

چندی پیش خبردر گذشت مرد کهنه کار فوتبال کهن دیار آذربایجان بیوک صباغ دلها را آزرد . مردی که دلش برای فوتبال تبریز تپید و در نهایت در مهرماه 1399 از تپش باز ایستاد


نظرات()       

نگارنده که مدتی است با مشکلات و بیماری خود و خانواده اش در گیر بود اکنون فرصتی بدست آورده تا از آرامش بازگشته به روح و روانش به قهرمانی جام حذفی ستاره سرخ آذربایجان بیندیشد و آن را به هواداران و مالک و حامی بزرگش تبریگ بگوید اما دراین بین خواستار اینست تا دغدغه خود به عنوان یک هوادار عاشق و راستین را نیز به گوش مالک گرانسنگش برساند . برادر عزیز آقای زنوزی


نظرات()       

احمد سعادتمند در مصاحبه با سایت ورزش 3 در اظهار نظر عجیبی در حالیکه از برد پرسپولیس هیجان زده بنظر می رسید گفت : امام رضا (ع) مار در روز 13 شهریور به مشهد طلبیده است و ما به راحتی تراکتور را می بریم .
 این در حالیست که ایشان گویا از اخبار و وقایع حاشیه ساز جدید در باشگاه تراکتور اطلاعات دقیقی دارند که اینگونه از برد تیم شان حریف می زنند .
 اما در جواب به نظر ایشان باید بگوییم که


نظرات()       

د  از قسمت پایین سمت راست صفحه  ،شش گزینه برای نظر سنجی در نظر گرفته شده است . با علامت زدن دایره کناری آن  در نظر سنجی پایان فصل شرکت کنید.
موضوع نظر سنجی :

چرا امسال هم تراکتور به قهرمانی لیگ نرسید و فراز و نشیب بسیار داشت ؟







نظرات()   
   

بعد از بازی نسبتا خوب تراکتور با فولاد خوزستان و البته دادن باخت به این تیم، در حالیکه انتظار میرفت  این بار تیم با اکثر نفرات قوی خود در برابر نفت مسجد سلیمان ظاهر شود بنا گاه خبر ناگواری به گوش رسید .


نظرات()       

در بازی دیروز تراکتور با مسجد سلیمان یک علامت سئوال بزرگ از آغاز بازی به چشم می آمد که در پایان به دو علامت سئوال بزرگتر تبدیل شد.
دروازه بان اصلی و درخشان تیم  رشید مظاهری   که بازی ها و سیوهای بی نظیر او در طول فصل تمام چشم ها را به خود خیره کرده بود به ناگاه خود را یک جانبه کنار کشید و خبر از فسخ قرار داد آورد  تا اخباری مصدوم و کم تجربه بار وی را به دوش بکشد !!

 اما چرا ؟

در طول بازی هم  رضا اسدی   که و ی نیز بازی های درخشانی را از خود در طول فصل نشان داده بود با دو خطای هندبی دلیل و بچگانه خود را از دیدار فینال جام حذفی در برابر تیم تهرانی حذف کرد تا نشان دهد هیچ حادثه ای اتفاقی نیست و به قول معروف گویا کاسه ای زیر نیم کاسه است !
در فصل قبل تر هم   فروزان  که در چندین بازی دروازه اش را بسته نگه داشته بود به ناگاه در یک بازی برابر تیم همشهری اش سپید رود سه گل مفت را به جان خرید تا ماجرای شرط بندی ایشان در رسانه ها مطرح شود .

البته این قولی است که همه  از رسانه ها شنیدند و پیگرد و محکومیت جناب فروزان از سوی باشگاه تراکتور هم به جایی نرسید تا جاییکه وی را باردیگر همراه با تیم پارس جنوبی در تبریز دیدیم !


نظرات()       

سالهاست که اسم این واژه ها یعنی" دلال و دلالی " گوش هواداران فوتبال را آزرده و همچنان می آزارد .در روزگاری که برنامه پرتماشاگر نود پخش می شد این کلمه قسمتی از تابوی بدنام در فوتبال ایران شمرده میشد ، اما ارائه یک تصویر کلی از دلالیسم تنها کاری بود که از آن برنامه در یادها باقیست .
.
  اما چرا ؟


نظرات()       

دورروز پیش خبر شکست 8 بر 2 بارسلونا در برابر بایرن مونیخ ،جهان فوتبال را شوکه کرد . چطور ممکن است تیمی که بهترین بازیکنان جهان را در اختیار دارد تسلیم تیمی شود که نصف استعدادهای آن تیم را هم ندارد


نظرات()       
  • تعداد کل صفحات :20  
  • 1  
  • 2  
  • 3  
  • 4  
  • 5  
  • 6  
  • 7  
  • ...  
آخرین پست ها
شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Mobile Traffic | سایت سوالات