مدیریت بازیکنان یکی از اساسی ترین کارهایی است که یک باشگاه حرفه ای  باید در آن سر آمد باشد . این بازیکنان هستند که در زمین می دوند ، عرق می ریزند و نتیجه مسابقات را تعیین می کنند   و رفتار صحیح با آنها یکی از عوامل تضمین کننده موفقیت هر تیمی است

درست است که برای به خدمت گرفتن بازیکنان از واژه خرید به اشتباه استفاده می شود و  بازیکن در نهایت یک انسان است و نباید با وی مثل یک شی برخورد شود .
هر بازیکنی با قردادی می آید و موقع خروج از باشگاه هم باید رضایت باشگاه فعلی را بگیرد و با دل خوش از باشگاه برود .
 اما در این میان فسخ یک طرفه از آن موضوعاتی است که به یک باشگاه ضزبه اساسی می زند و شاکله تیم را از هم می پاشد .
در همه جای جهان احترام گذاشتن به حقوق تحسین شده است و یک باشگاه یا بازیکن هیچ گاه بی علت نمی تواند و نباید از قرداد خود کنار بکشد .

 این اصلا پسندیده و قابل قبول نیست که مظاهری یا شکاری بدون ذکر علت و مستندات خود را از تیم کنار بکشند .
کمیته تعیین وضعیت بازیکنان در فدراسیون نباید با فرا نخواندن طرف دیگر قضیه یعنی باشگاه رای به نفع بازیکن بدهد . اصولا سازو کارها و قوانین بایستی مو به مو و شفاف به مردم و هواداران تیم ها و قبل از آن به مسئول ذیربط باشگاهها تفهیم و تبیین شود .

 متاسفانه برخورد دوگانه در برخورد با بازیکنان و مربیان خاطی از سوی کمیته انضباطی در قضایای محرومیت مربوط به فروزان ، ساکت الهامی و مسعود شجاعی به خوبی و اضح و عیان است .
 باشگاههای تهرانی با توجه به عواملی که در فدراسیون دارند بی پروا اعلام حکم می کنند که این مسئله در کوتاه مدت و دراز مدت می تواند تعات جبران ناپذیری را به حیثیت و اعتبار فدراسیون و دستگاه ورزش کشور متوجه کند .
 از مجموع بازیکنان دوتیم تراکتور و ماشین نزدیک به 15 نفر از تیم خود فسخ یک طرفه داشته اند که این ضربه هولناکی به عملکرد هر دوتیم داشته و مسئولان باشگاههی مذکور باید علت آن را به هواداران توضیخ دهند .
آیا بازهم پای دلالان در میان است یا ضعف عملکرد مسئولان در باشگاه ها در نگهداری بازیکنان دخیل است ؟


هواداران منتظر پاسخ هستند .


نظرات()   
   
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.
آخرین پست ها
شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Mobile Traffic | سایت سوالات