احمد سعادتمند در مصاحبه با سایت ورزش 3 در اظهار نظر عجیبی در حالیکه از برد پرسپولیس هیجان زده بنظر می رسید گفت : امام رضا (ع) مار در روز 13 شهریور به مشهد طلبیده است و ما به راحتی تراکتور را می بریم .
 این در حالیست که ایشان گویا از اخبار و وقایع حاشیه ساز جدید در باشگاه تراکتور اطلاعات دقیقی دارند که اینگونه از برد تیم شان حریف می زنند .
 اما در جواب به نظر ایشان باید بگوییم که

اگر اشتباه دنیزلی در ارنج تیم و اشتباهات داوری در تبریز نبود شما محال بود در تبریز برنده از زمین خارج بشوید .در آن بازی دیاباته باید در اوایل بازی اخراج می شد .

 باید بگوییم که شما بیشتر از آنچه فکر می کنید حمایت شده اید و این توهم که امام رضا (ع) در کارهای فوتبالی هم به شما یاری خواهد رساند  نشان می دهد که کار سختی در پیش دارید و الا دست به دامن امام بزرگوارمان نمی شدید .

مدیر عامل جو گیر استقلال، این استدلال را یادتان نرود : شما تهرانی ها عادت کرده اید تا با تخریب تیم های شهرستانی همیشه در اوج توهمات سیر کنید و البته در این راه وزارت ورزش از هیج رانت و امتیازی در حق شما دریغ و فرو گذار نکرده است !

مثال زنده این ادعا گرفتن مربیان تیمهای شهر خورو مشهد و نفت آبادان و استفاده از دلالان برای برهم زدن تمرکز اردوی تراکتوری هاست .

 شما که امام معصوم را دوست داریدو به ایشان توسل می جویید  از توکل به خدا هم غافل نشوید و اینگونه مطمئن حرف نزنید !

البته آقای زنوزی در مصاحبه ای با برنامه ورزش و مردم اعلام کرد که ایشان را نمی شناسند و جوابی هم به کری ایشان ندارند .

این یعنی اینکه جناب سعادتمندبه حد کافی سرشناس نیستند و می خواهند با این کارها خود را مشهور کنند و جواب ندادن آقای زنوزی یعنی کسی باید هم تراز وی که در باشگاه تراکتور حضور دارد می تواند جواب او را بدهد .

قبل از طرح  قهرمانی حتمی استقلال توسط سعادتمندآقای زنوزی، تلاش تیم و توکل به خدا رامهم ترین رمز پیروزی تراکتور عنوان کرده وادامه دادند تیم تلاش خود را می کند و ماهم برای قهرمانی تراکتور دعا می کنیم و امیدواریم به قهرمانی برسیم که کمترین حق هواداران تراکتور است .
.
امیدواریم آقای سعادتمند و امثالهم در جریان باشند که وزارت ورزش از جیب ببیت المال برای آنها هزینه می کند و این گونه کری خواندن ها مضحک است و چیزی بر شخصیت ایشان نمی افزاید .


نظرات()   
   
سیامک
چهارشنبه 12 شهریور 1399 05:21 ق.ظ
ایشان راست مسگویند چون فدراسیون و داوران این قول را به آنها داده اند- تراکتور بایستی به گونه ای بازی کند که همه برنامه های این فدراسیون و وزیر و مطبوعات وابسته را به هم ریخته و با قهرمانی خود پیروزی حق بر باطل را ثابت کند
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.
آخرین پست ها
شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Mobile Traffic | سایت سوالات