بی شک بزرگی دوباره تراکتور در سطح اول فوتبال ایران به بازگشت این تیم به لیگ برتر با فرازکمالوند بازمی گردد . هم او که در اولین سالی که تیم را در سال 87 تحویل گرفت و با همدلی و عشق همه جانبه هواداران تراکتور را راهی لیگ برتر کرد .

او در دوسال بعدی نیز با استخوان بندی تیم لیگ یکی اش بارها بزرگی کرد تا تراکتور بزرگ از خاکستر سالهای نا امیدی چون ققنوسی از نو زاده شود .

 آری در آمدن و رفتن های مربیان بزرگ و نامدار در این ده سال ، گهگاهی از حضور فراز سخنی به میان می آمد ولی آنانکه حافظه خوبی ندارند از حضور آنکه عاشقانه با هواداران همدل شد و عظمت کنونی این باشگاه مردمی را پایه گذاری کرد ، سخت غفلت نمودند تا ظلمی نابخشودنی در حق او و تراکتور او ، روا داشته باشند !!!

  اینک فراز کمالوند یک چهره نوستالژیک مردمی و کاملا محبوب  در بین هواداران تراکتور و ترک زبانان ایران  است .

 او خود یک تنه لشکری تبلیغاتی برای تیمش بوده و هست و هر آنچه را که یک باشگاه برای بزرگی به آن نیاز دارد را سازمان داده است  .

او خاضعانه نقش هوادار را همیشه بر ارزش کار خودبرتری داده  و خالصانه در مسیر شادی آنان دویده و نفس زده است .

او زبان گویای حقانیت ماست .

 به جرات می توان گفت که او تنها کسی است که فردوسی پور با آن هم شیطنت رسانه ای و روانشناسانه اش در برنامه سازی نود  هیچگاه حریف او و منطق او نشد .

 او هر جا رفت و هرچه گفت تمام و کمال در راستای عظمت تراکتور و عزت و شور و حال هوادارانش بود .

حالا او اینجاست ، در کنار مردانی که مصمم و با برنامه در کنار او ایستاده اند .

از زمانی که تراکتور را از او گرفتند در هیچ تیمی دست و دلش به درستی به کار نمی رفت چون دلش پیش تراکتور و هواداران عاشقش بود .

چون او هم عاشق  ثمره  و رهاورد زندگی خود شده بود .

اما او این بار با کوله باری از تجربه و امید در افق آرزوهای هواداران ایستاده است .

او عاشق هواداران تراکتور است  .

تبریز توپچی تردیدی ندارد که هیچ مربی در جهان به اندازه فراز، انتظار دیدن هواداران تیمش را در استادیوم ها نمی کشد .

او وقتی سخن می گوید گویا هواداری پرشور است که از میان سکوها جلوی تریبون آمده است .

 او این بار تنها نیست و یارانی چون زنوزی ، نظمی و نصیری را همانند خودش عاشقانه در کنار تراکتور می بیند .

 تراکتوری های پرشور و عاشق ،این فصل هم  همانند تمامی فصول پیشین ، قهرمانی می خواهندو بی تردید این فصل از فصول پیشین کاملا متمایز است و آن حضور همه مردان عاشق ، صادق و همدل  تراکتور در راهبری این سفینه بزرگ هواداری به اوج افتخار و قهرمانی است .

و امید است هواداران راستین تراکتور با دقت نظرو درایت در مسیر هواداری خویش  و توجه به کانون اصلی نشر اخبار صحیح که همانا سایت و پیج رسمی باشگاه در فضای مجازی خواهد بود ، هدف فریب جوسازی ها و دروغ پردازی های حریفان ، مغرضان و دلال صفتان نشوند و صبورانه و عاشقانه در پیروزی و شکست یاریگر تیم خود باشندتا سنگ بنای بزرگترین افتخارات تاریخ از امسال گذاشته شود .

 انشااالله .

2 دیدگاه در “کمالوند در مسیر اوج و فراز آرزوهای هوادارن تراکتور

  1. جمع کن باو فراز دورانش تموم شده تبدیل به مربی بنجل شده،،چندتام بازیکن بنجل با دلالی میخره اخراج میشه میره پی کارش تیم هم اخر فصل رده ۸ قرار میگیره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *