همه  کسانی که این روزها فوتبال و یا اخبار ورزشی را دنبال می کنند به خوبی از قضیه توهین دروازه بان پیروزی تهران با خبرند . جامعه ورزش و فوتبال کشور منتظر بود تا عکس العمل انضباطی در خوری از فدراسیون فوتبال و کمیته اخلاق و کمیته انضباطی اش ببیند که متاسفانه با سهل انگاری و مماشات و لطف بیش از حد ارکان فدراسیون که کار گزارانش اکثرا از این دو تیم تهرانی هستند با عث شد تا توهین شرم آور و نا بخشودنی حامد لک نادیده انگاشته شده و در کمال تعجب این بازیکن در بازی با تراکتور در میدان حاضر شود .

در اینکه خاطر خطیر تبریزی ها و آذربایجانی های با غیرت از این سخنان لک بسیار آزرده شده و خون شان به جوش آمده تردیدی نیست و این امر را به راحتی می شود با سیری در فضای مجازی به راحتی متوجه شد ، اما در آن فقره که در مقابل این توهین به یک نوجوان 12 ساله که با الفاظی که نویسنده از بیانش هم شرم دارد ، برخوردی قاطع و هم سنگ مشاهده نمی شود  بسیار جای بحث و تاسف است !!

بسیار متاسفیم که باشگاه های  فرهنگی ورزشی ماشین سازی و تراکتور تبریز  با راحت رد شدن از کنار  این کار اسف بار بدون هیچ  عکس العمل و  اعتراض و تهدیدی در میدان بعدی حاضر شده و مسابقه دادند !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

بسیار متاسفیم که هیئت فوتبال تبریز و ریاست محترمش نتوانست حامد لک را در مسابقه با تراکتور محروم کند !!!!!!!!!!!!!

آقای ششگلانی عزیز ،شما در شورای شهر تبریز هم افتخار خدمت و دفاع از ساحت حیثیت شهروندان تبریز  را هم به دوش دارید، این نه آنی بود که ما از شما انتظار داشتیم !!!

بسیار متاسفیم که کمیته اخلاق و کمیته انضباطی فدراسیون که در اشغال عوامل تمامیت خواه پرسپولیسی است جوابی در خور به این ورزشکار هتاک و بی اخلاق نداد !!!!! مگر شما متولی همین کار نیستید ؟!!!!!

چه اتفاق دیگری باید بیفتد تا کاری بکنید !!!!!!؟

بسیار متاسفیم که کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس از کنار این پرده دری و فساد عیان رد شد و قهرمانی را به هر قیمیتی خرید و روادانست !!!

با این کار نشان دادید که به شان فرهنگ آگاهی ندارید و به مردم سایر نقاط میهن مان ارزشی در خور قائل نیستید !

به قول خودتان شما که قهرمانی ندیده نبودید !!!

این کارها در حافظه تاریخی مردم تبریز و آدربایجان خواهد ماند و مشوق اصلی این رفتارها در اصل رفتارها و عکس العمل های شما مسئولان باشگاه است !!!!!!

بسیار متاسفیم که وزارت وفرهنگ و ارشاد اسلامی در قبال این پرده دری ها و هتاکی ها  در عرصه ورزش قهرمانی ، برنامه و اشرافی ندارد !!!

دم از فرهنگ زدن آسان است ولی در برخورد با بی فرهنگی های آشکار است که عیار دستگاههای ذی ربط فرهنگی  مشخص می شود  !!!!!

آقایان این روز را به خاطر بسپارید و آگاه باشید که شما با نادیده گرفتن توهین و هتاکی غیر قابل گذشت یک  ناورزشکار و  بهتر بگوییم یک نامرد ، جرقه تنش ها و درگیری های بعدی را می زنید !!!!

این عکس العمل شما ها  نشان داد که پیشوند  “فرهنگی ” در عنوان باشگاه فرهنگی و رزشی یک حرف مفت  و دکوری خنده دار بیش نیست !!

شما در بزنگاه های فرهنگی خطیر یا در خوابید یا خود را به خواب می زنید !!!!!!

 حریم و حرمت فرهنگ و ارزشهای اخلاقی را بی ارزش نکنید .

از کوتهی ماست که دیوار بلند است .

هواداران نظر بدهند .

لطفا نظرات در شان والای خودتان باشد و از بیان کامنت های ناروا و ناسزا خود داری فرمایید .

.

1 دیدگاه در “انفعال دستگاههای فرهنگی در ورزش، عامل ایجاد تنش های بعدی در ورزشگاه ها

  1. واقعاً چه باید گفت
    سخن گفتن چه فایده‌ای دارد وقتی مشتی آدم نما به خوردن پول های نفت بیت‌المال عادت کرده…
    امام حسین (ع)در کربلاخطاب به یزیدیان فرمود حرف های من در شما اثری ندارد چون شکم هایتان از مال حرام پُر است

    محرومیت لک پس از بازی حساس تراکتور چه فایده ای دارد….
    چطور است یحیی گل محمدی به داور می تازد و داور از ترس می لرزد آن وقت یحیی را یک جلسه محروم می کنند در حالی که در جام حذفی الهامی را شش ماه محروم می کنند…
    کریم باقری بی غیرت بی بخار
    علی دایی بی شعور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *