این روزها شاید بدترین روزهای عمر هواداران تراکتور باشد ،چرا که شاهدند هر روز یکی از بازیکنان باتجربه و ستاره باشگاه با پرداخت مبلغ رضایت نامه یا فسخ یک طرفه سر از باشگاهی دیگر در می آورد و این در حالی است که این روزها مدیرعامل جدید تابدین جای کار که مسابقه آسیایی و لیگ آتی را در پیش داریم ، تنها از نبود منابع مالی برای باز کردن پنجره فیفا ناله می کند!!!

 سال قبل هم در چنین روزهایی غیبت تراکتور از بازار نقل و انتقالات بازیکن در ادامه لیگ برای تیم درد سر ساز شد تا اتفاقات سریالی رفتن و آمدن بازیکن در نیم فصل ضربه های خود را در نتیجه گیری بزند و نتواند حتی سهمیه بگیرد .

روی سخن نویسنده با مدیر عامل باشگاه است که  چرابه جای پخش سخنان و دلایل مالک و ولی نعمت فعلی باشگاه با هواداران از جانب وی سخن گفته و هر روز وعده هایی را به هواداران بیان می کنند؟

بنده تبریز توپچی در مطلب قبلی خود به ارزش گروهی که اکنون در باشگاه فعالیت می کنند اذعان کردم ولی این دلیل نمی شود که چشم بر کاستی ها و قصورها ببندم .

جناب آقای نظمی مگر آقای زنوزی با هواداران قهر است که مستقیم با هوادارن سخن نمی گوید؟

هوادار واقف است که این روزها تمامی بنگاههای اقتصادی در ورطه ضرر و زیان مالی افتاده و بعضی ها نیز ورشکسته شده اند و حتما دلایل مالک باشگاه خود را خواهند پذیرفت و این سوم شخص مفرد شدن آقای زنوزی بر نگرانی های هواداران میلیونی تراکتور  افزوده و بیشتر هم خواهد افزود  .

تراکتور در فصل گذشته خیلی با فراز و فرودهای مدیریتی و فنی اش دل هواداران را به درد آورد اما گویا این بدبختی ها قرار است هر فصل ادامه داشته باشد !

 هوادار تبریزی و آذربایجانی سالهاست که از دل این مسابقات قهرمانی می خواهد . چرا به جای این مطالبه برحق تخم نفاق و نگرانی در دل ها می کارید؟ آیا حق هواداران تراکتور از سالها حضور در لیگ برتر همین است ؟ آیا حق هوادار این خطه با این همه هوادار پرشور اینست کهنگران سقوط تیمش به دسته یک باشد ؟ آیا این تیم ماشین سازی است ؟

هوادار واقعی تا به حال  به مالک باشگاهش توهین نکرده است ، این را مهندس زنوزی به خوبی می داند . اما اگر مشکلی هم در باشگاه بوده به دلایل دیگری است که خارج از حیطه عملکرد هواداران بوده است .

 اعتماد مالک باشگاه به افرادی که صلاحیت و اهلیت و یا حداقل تخصص و تعهد احراز پست هایشان را نداشته اند باعث بدهکار شدن باشگاه تا بدین حد شده است پس چرا مقصران را معرفی نمی کنید ؟ چرا آقای صادقیان و کار اندیش پاسخگو نیستند ؟

چرا باید رسید تسویه حساب بازیکن در باشگاه نباشد ؟

بارها و بارها گفته شده است که بازشدن پای دلالان چه از داخل باشگاه و چه خارج از باشگاه سرمایه ها را به باد خواهد داد .

چرا تشکیلات فنی و تخصصی در این باشگاه اینقدر ضعیف است ؟

چرا کسی جوابی به سخنان آقای علیپورمدیر عامل سابق و مستعفی نمی دهد ؟!

چرا باشگاه رسانه قوی و سایت درست و حسابی و به روز در حد تراکتور ندارد ؟

مگر حق هوادار دانستن نیست ؟ مگر تراکتور ،گهر درود یا گل گهر سیرجان است که یک استادیوم ده هزارنفری هوادار داشته باشد ؟ تراکتور میلیونها هوادار پای کار دارد .

چرا کاری می کنید که هوادار نگران مشکل خود را جای دیگر و چارچوب دیگری مطرح کند ؟

 هوادار دلسوز و عاشق در این اثنای نابسامان اقتصادی و روانی تنها می تواند بگوید شماره حساب اعلام کنید تا هر کس هر چقدر از دستش بر می آید کمک مالی کند .پس حتما این کار را انجام داده و شماره حساب اعلام کنید .

مگر نمی گویید باشگاه خصوصی پول اورت و بی حساب و کتاب ندارد که دیگر اینگونه هزینه کند !مگر نه اینست که مالک باشگاه گفته خودش هوادار است و از اینکه به عنوان یک هوادار می تواند خرج کند خیلی خوشحال است و منتی بر سر هواداران و شهر و دیار ش نمی نهد ؟مگر خود ایشان نگفتند که هزاران میلیارد تومان در پای موفقیت و افتخار این باشگاه خواهند ریخت تا شادی هواداران را ببینند ؟

صداقت در همه جای جهان اساس و اصل دوستی و اعتماد است . لطفا این را ابتدا ثابت کنید آن هم با دو خواسته ای که ذکر آن رفت : سخن تصویری مالک با هواداران و اعلام شماره حساب .

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

هواداران نظر بدهند .

3 دیدگاه در “هوادار هم حق دارد تا فیلم دلایل این کاستی ها را از زبان مالک باشگاه بشنود و هم شماره حساب باشگاه را

  1. سلام یاشا قارداش
    لطفا این تیم مال مردم و هواداره لطفا حقایق رو بگید و شماره حساب اعلام کنید.
    ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *