آیا عنوان مطلب به اندازه کافی گویا نیست . یک سال برای کشت چمنی صرف شد که باعث شد تراکتور یک سال  از ورزشگاه اصلی خود دور بماند .

در ابتدا قرار بود که چمن این ورزشگاه بصورت رول از کشور اسپانیا وارد شود ولی به دلیل کارشکنی های نامعلومی چمن اسپانیایی و هلندی جای خود را به ناگهان به چمن کاشت کرج داد !

 این که این اتفاق به چه دلیلی  در آن زمان رخ داد باید مسئولان وقت تعمیر اساسی ورزشگاه باید جواب بدهند که چرا چمن سفت و بنجل را زیر کشت برده اند !

اما در اقدامی عجیب تر مسئول کنونی ورزشگاه در مصاحبه با خبرگزاری ها  مدعی شده است که امکانات نگهداری چمن رول وارداتی به مدت 15 روز در کامیون های مخصوص را دارا نیستند که این ادعا اوضاع مضحک تری را به ذهن تحمیل می کند !!!

 آیا این وقت کشی ها و فرصت سوزی ها برای تیمی که این همه هوادار سینه چاک و پرشور دارد برازنده است ؟!!

آیا نباید از جناب  آقای زنوزی پرسید که با این چمن سفت و بی کیفیت نصف بازی های لیگ چقدر مصدوم خواهیم داد و چقدر امتیازات از کف این چمن عاید تیم خواهد شد ؟

روزگاری خبر احداث ورزشگاه اختصاصی تراکتور از زبان مالک محترم این باشگاه شنیده می شد اما حالا شاهدیم که حتی از اجاره کامل یک ورزشگاه هم درمانده ایم !!!!

این نکته ایست که به ما اشاره می کند تا نقطه حرفه ای گری فاصله داریم و ساده ترین زیر ساخت ورزشگاه فوتبال یعنی چمنش را نمی توانیم با استاندارد های روز پیاده کنیم و مدعی هستیم که روزی باید قهرمان لیگ ایران و آسیا شویم !!!!!!!!!!!!!!!

 سالی که نکوست از بهارش پیداست و ایضا چمنش !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 هواداران عزیز و خوانندگان محترم کی می خواهید نظر بدهید . پایان فصل و باخت های سنگین ؟!!!!

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *