فصلی جدید درراه است فصلی که درآن فوتبال در لیگ ایران بسی حساس تر و زیبا تر دیده خواهد شد . تراکتور تیمی که از شهر اولین ها در این لیگ حاضر است دیگر قصد اهمال و سستی ندارد و قصد دارد تا اولین قهرمانی لیگ را که سالها پیش باید به دست می آورد را به تبریز بیاورد .

این بار بنظر می رسد که تمام ارکان باشگاه یک دست و متحد در صدد بستن تیمی هستند که زیباترین فوتبال تاریخ فوتبال ایران را بازی کند . محمدرضا زنوزی از آخرین مسابقه فصل قبل که بدترین نتیجه تاریخ این باشگاه رقم خورد خیلی دل شکسته و آزرده است و قصد دارد تا دل هواداران و همشهریانش را با یک قهرمانی به دست بیاورد .

تیمی که زیر نظر خمز اسپانیایی بسته می شود  تیمی کیفی است که گویا تعارفی با کسی ندارد چون با شگاه از هر بازیکنی بزرگتر است .

او سه دستیار اسپانیایی خود را همراه خود آورده است تا نشان دهد هیچ چیز را به سیرحوادث و پیش آمدها نخواهد سپرد . از بدنساز تا آنالیزور و تمرین دهنده .

در آنسو باشگاه کار خود را با گرفتن بازیکنان مورد نظر خمز تابه حال که به خوبی انجام داده و پیش می رود . بازیکنانی از تیم جدا شده اند که در سالهای قبل زحمات خوبی برای باشگاه کشیده اند ولی باید بپذیرند که فلسفه فوتبالی تیم را سرمربی تیم دیکته می کند .

اخباری و عباسزاده و حتی اسدی در این باشگاه به خوبی رشد کرده و درخشیدند ولی باید پذیرفت که پازل ذهنی یک سرمربی قابل احترام است . هواداران فوتبال تراکتور هم نشان دادند که به خوبی با سبک فوتبالی خمز همراه و علاقه مند هستند و از سبک فوتبال اسپانیایی تیم لذت می برند اما این گوشه ای از توانایی های سرمربی اسپانیایی تراکتور بود که با بازیکنانی که خود در آوردن آنها نقشی نداشت بازی های درخشانی را به نمایش گذاشت .

از تنها بازی آخری که بگذریم که تنها یک حادثه تلخ بود  ،خمز موفق ترین و زیباترین فوتبال را ارائه داد . تیمی که قرار است قهرمان شود به جزئی ترین چیزها که در نتیجه گیری می تواند موثر باشد باید اهمیت بدهد . از مسئله مربوط به چمن گرفته تا حاشیه های روانی که ممکن است سایر تیم ها به به تیم خودی تحمیل کنند .

تراکتور باید از تجربیات گذشته درس های قابل استفاده بسیاری را گرفته باشد . چون تبریز تشنه قهرمانی است و کشور باید به این اشتیاق سوزان احترام بگذارد .

ممنونیم آقای زنوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *