این روزها تراکتور  روزهای خوبی را سپری نمی کند .

باشگاه تعطیل است ! بدترین خبری که می شد در آستانه یک رویارویی تاریخی در آسیا آن را تصور کرد !

بدترین اتفاقی که میشد بیفتد این بود که تیم تقویت نشود که هیچ  ، شاکله اصلی خود را ازدست بدهد و به این حال و روز سیاه بیفتد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

آیا این کار چیزی بر ارزشهای مالکی که ادعا میکند سه سال هزینه کرده  ، فزوده است یا خواه افزود ؟

آیا اینکه بی احترامی وفحش دادن تعدادی انگشت شمار از خیل میلیونی هواداران می تواند بهانه خوبی برای خرج نکردن ودلیل موجهی برای تحقیر و پایمال کردن عزت نفس مردم آذربایجان ، تبریز و هواداران این باشگاه  باشد ؟

جناب مدیرعامل در گفتگو با میثاقی بد خواه ، که مالک روزی از آوردن نامش هم اکراه داشت و دهانش را آب می کشید  ،فرمودند که استوکس به استانبول نیامده است تا پولش را نقدی بگیرد !او پول را میگیرد و انکار می کند همانطوریکه در مورد پرسپولیس این کار را کرد !

در جواب به ایشان باید بگویم در روزگار کرونایی امروز  ، کشورها به آن راحتی که شما فرمودید به کسی ویزا نمی دهند!

ثانیا : اگر بازیکن درتیمی شاغل  باشد به احتما زیاد باشگاه متبوعش مرخصی برای دریافت پول نقدی نخواهد داد  چرا که از دید دنیا امروز این کار بسیار مسخره به نظر می رسد !

سوم اینکه  : وقتی شما پولی را به حساب بازیکنی برای تسویه حواله می کنید حتمارسید و مدارک آن موجود می باشد و می توانید در صورت کتمان کردن دریافت پول از طرف بازیکن ، آن را به فیفا ارائه کنید تا پنجره بازشود  !

با این فرضیات بسیار محتمل  ، شما در برنامه فوتبال برتر میثاقی حاضر شده اید تا به جامعه فوتبال ایران در مورد باشگاه شفاف سازی کنید . شما اگر دنبال شفاف سازی هستید چرا در شبکه استانی و برای مردم خودمان این حرف های جدید را نزدید ؟

استوکس بازیکن سالمی نیست و به استانبول نیامد هم شد دلیل باز نشدن پنجره ؟

دیدید میثاقی چطور نصیحت تان کرد ؟

اوگفت شما باید از روز اولی که لیگ تمام شد  باید دنبال بازکردن پنجره می بودید و سهل انگاری یا حداقل تعلل کرده اید !!!  آیا به نظر خودتان اینست مدیریت با تدبیر !

شما خودتان نامش را انتخاب کنید من نمی گویم سهوا یا عمدا چه کرده اید !

نمی دانم این تعلل از روی ناچاری بود یا عمدی ؟ هرچه هست مالک و مدیر عامل فعلی تراکتور در مسیر خواست هواداران حرکت نکرده و مقبولیت عام را از دست داده اند .

اگر مالک در ادعای خود ، واقعا صادق و مصمم به واگذاری باشگا ه به ارگان دیگری است ، آن را به بهترین روش ممکن انجام دهد .یعنی بدهی هار را تسویه ، تیم را تقویت و با هماهنگی سایر ارکان ذی ربط  ،آن را به اصلح ترین سازمان که بطور محتمل مس سونگون است واگذار کند و اگر غیر اینست با عذرخواهی از مردم و هواداران تیم را احیا نموده و به کارش ادامه دهد و آب رفته را به جوی برگرداند  .

 این گوی و این میدان . موفق باشید .

هوادارن واقعی با رعایت موازین اخلاقی نظر بدهند .

5 دیدگاه در “مصلحت در چیست جناب مالک ؟

  1. اسراری هست که فاش نمی شود و آشکار نمی شود ، و اگر این اسرار فاش شود ، مشکل تراختور حل می شود .
    البته این اسرار ، مفصل و پیچیده است و بعضی ها قسمتی از آن را می دانند ، منتها وقتی که بخواهی در مورد آنها صحبت کنی ، سانسورچی ها راضی نمی شوند ! چرا که منافع و درآمد آنها در بایکوت کردن ما و حمایت از سران مافیا و … است .

    مثلا یکی از اسرار این است که ثروت معدن مس سونگون ورزقان ، به تیم های کرمانی انتقال می یابد ، هر وقت جرأت و جسارت کردید که در این مورد صحبت کنید و به چرایی اینگونه تبعیض و ناعدالتی ها و مافیا پی ببرید ، آن موقع می توانید در جهت حمایت واقعی از ورزش و فوتبال آذربایجان ، قدم بردارید .
    منتها شاید این کارها و این اقدامات ، تبعات سنگینی برایتان داشته باشد ، مثل از دست دادن شغل و قطع حقوق و مزایای اربابتان و … و در نهایت پاسخگویی و توضیح و … در بعضی سازمان ها و ادارات رسمی و … و شکنجه و حبس و اعدام و … .

    1. با قسمت های ابتدایی سخنان شما موافقم . قسمت های پایانی را در رابطه با فوتبال نمی بینم . نمایندگان استان گویا با وزیر ورزش و وزیر صمت برای واگذاری باشگاه به صمت گویا صحبت های خوبی انجام داده اند .

  2. بنظر من یک عده بیسواد که هیچ درک درستی از فوتبال ندارند با فحاشی به مدیران تراکتور باعث لجبازی جناب زنوزی شده اند بنظر من آن معدود هوادار نما حق حرف زدن ندارند و اگه داشتند باید در انتهای فصل قبل میزدند نه در اینموقع حساس

  3. ماموریت آقای زنوزی خراب کردن تیم های آذربایجان بود که با درایت بصورت کامل انجام از عهده این کار برآمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *