پرشور ترین هوارداران فوتبال ایران ، پرهوادارترین تیم آسیا ، تنها تیم بدون شکست دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا ، بهترین گلر و دفاع دور گروهی و .. اینها همه عناوینی است که که تنها در همین یکسال و یا یک دهه اخیر برای تراکتور تبریز بدست آمده اند .

اما چه سود که تنها عنوان برای کسب افتخار کافی نبوده و نیست . این روزها هر اتفاقی که افتاده درسایه عدم شفافیت در موضع گیری باشگاه و مالک آن در شیوه باشگاه داری و هزینه کرد آنست . باشگاهی که مالک محترم و متمولش حاضر نیست توضیح دهد به چه دلیل حاضر نیست دیگر برای شادی مردم سرزمینش هزینه کند !!!

اوکه تا همین 5 ماه پیش پشت تریبون صدا وسیما  در جایی که باید سخنگوی باشگاه سخن می گفت ، حاضر میشد و با برنامه هایی چون فوتبال برتر با اجرای محمدحسین میثاقی و ورزش و مردم با اجرای پیمان یوسفی مصاحبه میکرد!!

سخن من هوادار با آقای زنوزی که بسیار در تمجید او نیز قلم زده ام در اینست که برادر بزرگوار شما ابتدا باید با مردم آذربایجان و هواداران خودتان سخن بگویید و بعد به دیگران توضیح بدهید که در این باشگاه چه خبراست .

شما که حاضر نیستید با هوادار یا هرچه که اسمش را می گذارید  سخن بگویید  ، در واقع به ایشان  محل نمی گذارید و با بی توجهی تان به ایشان بی احترامی می کنید !!!!!!

مگر خط قرمز باشگاه و به گفته خودتان مالکان حقیقی باشگاه ، هواداران نیستند ؟

شما که به احترام سابقه 40 ساله  برنامه ورزش و مردم بارهاروی آنتن صدا وسیما رفتید پس چرا دراین دوماه برای هواداران 30 یا 40 میلیونی تراکتور که 50 سال قدمت دارد احترامی در خورقائل نیستید ؟

آیا همه اینها که ناراحت هستند هوادار نما و فرصت طلب هستند ؟

در این روزهای سیاه کرونایی که جان مردم صد ها صدها در یک روز تلف می شود و گرانی بیداد می کند مردم به چه چیز دلخوش باشند ؟

بی سازمانی و بی برنامگی در عملکرد باشگاه و رفتارتان موج میزند .

همه هوادارنی که روزی به سر شما قسم می خوردند و لقب میدادند و به شخص شما افتخار می کردند ، که همه اختلال شخصیتی ندارند .

باید که کج بنشینیم و راست بگوییم . اگر انصاف نصف دین باشد شما هم باید تقصیرتان را هم به گردن بگیرید .

من با هیچ یک از هوادارانی که در این اوضاع نابسامان هر روز در جایی فریاد تظلم سر می دهند و آشوب به پا می کنند ، دل خوشی ندارم ولی باید به آنها حق  بدهم .

یک ماه است که جناب نظمی سخن از بازشدن پنجره در عرض 10 روز سخن به میان می آورند و خبری از عمل به آن نمی شود و هر روز یک بازیکن موثر از جمع تیم جدا می شود !

مگرنه گفته اند که مرده و قولش !

آقای نظمی که با رویکرد برنامه کره گیری از آب آقای کمالوند قصد قهرمان بازی و ماجرا جویی دارند باید بدانند که در دنیای حرفه ای ورزش ، یک تیم را یک ماهه نمی شود با بازیکنان امید راهی یک میدان قاره ای کرد !!!!

مگر نشنیده اید که تجربه از علم بالاتر است ؟!!!!

بازیکن جوانان و امیدتان بایدمیدان ببینند و آب دیده شوند . آقای کمالوند با افکار خامش در این یک ماه ، نخواسته و ندانسته و نسنجیده در نقش منجی اقتصادی ، تیشه به ریشه این باشگاه بزرگ زد !

و اما بعد . جناب آقای زنوزی عزیز، اگر در اداره تیم مشکل مالی داشتید چرا  به موقع برای یاری گرفتن از دیگر پتانسیل های استان مثل استانداری و هیئت فوتبال و صنایع و معادن بزرگ دست به کار نشدید و اقدام نکردید ؟ چرا ازهوادارن کمک نخواستید و شماره حساب اعلام نکردید ؟

مگر دلخوشی بالاتر از باشگاه تراکتور در استان هم داریم که  هواداران و استانداری نتواند برای آن کمکی بکنن د !!!

چرا فقط صورت مسئله را قبول ندارید . تحویل دادن یک باشگاه بزرگ آداب و روشهاو تشریفات خاص خودش را دارد و امری زمانبر است و اگر به درستی اجرا نشود نابودی آن را به دنبال دارد .

شما اگر مشکل مالی داشتید می توانستید با رای زنی با استانداری مقادیری از درآمد صنایع و معادن استان را جذب کرده  و برای آنها تبلیغ نمایید و با کسب در آمد هزینه کنید  .

آقای نظمی باید این امر را قبل از پایان لیگ برتر جلو می برد و به نتیجه می رساند ، نه وقتی که دیر شده یا کار از کار گذشته است  .چاره اندیشی و تدبیر و ارزشهای مدیریتی متوجه شماست نه هواداری که نقشی در تصمیم سازی و تصمیم گیری ندارد !!!

طبیعی است که دور و بر یک باشگاه دلال و اخلالگر و لیدر خودخوانده که با بازیکن ارتباط برقرار می کنند ، منظر فرصتی برای سواستفاده باشند ، شما نباید این اجازه را به آنها نمی دادید و ندهید . به هر روی اتفاقات انجام شده را نمی شود به عقب برگرداند ولی با هوشیاری میتوان جلوی اتفاقات ناگوار بعدی را گرفت و آن را به یک افق خوشایند سوق داد .

در یک کلام تشکیلات باشگاه تراکتور بسیار ضعیف و منفعل بوده و کارآیی حرفه ای نداشته و ندارند ،از وبسایت رسمی کهنه و درب و داغون  تا پیج هواداری  بی رونق آن  ، که اخبارش کهنه به دست مخاطبان می رسد تا عوامل فرهنگی و اطلاع رسانی و سرپرستی آن گویا برای دلخوشی و گرفتن حقوق در آن مجموعه گرد هم آمده اند !!!!!!

 چرا از دیگر باشگاه ها یاد نمی گیرید و الگوبرداری نمی کنید ؟ چرا مثلا از سپاهان یادنمی گیرید ؟

امروز هوادر فقط بدبین است .

حتی در یک نگاه بدبینانه تر میشود استنباط کرد که این باشگاه فقط برای مدت زمانی کوتاه طراحی شده بود تا هدف کوتاه مدتی را محقق سازد که امیدواریم این چنین نباشد !

سخن بعدی با همه کسانی است که در این استان مالک معدن ، صنعت یا ثروتی می باشند . عزیزان ، افتخار و سربلندی، هزینه دارد و شما با تقبل درصدی از هزینه های این تیم بزرگ  ،در افتخارات و اجر شادی مردم هوادار آن شریک و سهیم خواهید شد ، پس کنار نکشید و این تیم را با کمک های مالی خود تقویت نمایید خواه با مالکیت آقای زنوزی باشد یا بی او .

فردا هر تصمیمی که گرفته شود باید منطقی و به مصلحت و دلخوشی و رضایت مردم باشد که رضای خدا هم در همین است و بی مسئولیتی یا تحمیل یک جانبه عقاید ، راه به جایی نخواهد برد و مشکلی را حل نخواهد کرد .

 همین

هواداران عزیز در صورت تمایل و نگرانی نسبت به آینده باشگاه تراکتور نظر بدهند . نظرات توهین آمیز درج نخواهد شد .

 

5 دیدگاه در “آقای زنوزی باید در جهت منافع مردم عمل کند

  1. سلام به خدمت هواداران بزرگ تیم تراکتور من به نظرم باید در چنین روزهایی به فکر چاره باشیم تیم حال حاضر وضعیت نابسا مانی دارد درو اقای زنوزی ادمهای جمع شده اند که به فکر جیب خودشان هست مثال اقای نظمی اقای کمالوند که با امدنشان تیم را هم پاشیدن اقای که تیم سایپا رو سقوط داده به دسته یک چطور میشه بیاد و بشه سرمربی یک تیمی که سال پیش ۴ جدول شده ودر حال حاضر در سید اسیا است همه تقصیرهارو به گردن زنوزی نندازید درست هست مقصر هست ایشان تیم رو سپرده ادمهایی که نه از انسانیت نه از ادمیت اقای محمدرضا زنوزی مطلق یکم به فکر هوادار باش یا نمیخای تیم را به تو اجبار نشده تیم داری کنی یا اگر تیم داری میکنی الگو خود را باشگاهای اروپا بدان نه تیم دسته سوم یا اگر کمک لازم داری هواداران با غیرت تیم حاظر به یاری تو هست اقای زنوزی دیروز که از تحویل تیم شنیدم دلم لرزید چون تیم اینطور به شما تحویل داده نشده بود تیم الان ما شبیه تیم محلات هست اونوقت که تحویل شما داده شد شخصیت دو قهرمانی ایران بود یکم وجدانتان را بیدار کنید بزارید شب که میخابید دعای مردم پشت سرتون باشه نه نفرین ما هوادارن تراکتور به عشق این تیم زنده هستیم ولا غیر

  2. عزیز خط قرمز اقای زنوزی هواداران هستند نه هوادارنما هواداری که به بیست کانال اینستاگرامی وابسته هست هوادار نیست اشغال هست

  3. سلام. بنده به عنوان هوادار تراکتور از این نوشته شما لذت بردم. معتقدم باید دست به دست داده وکمک کنیم حتی هرنفر با یک هزارتومنی. مگر پرطرفدارترین تیم نیستیم؟ پس باهم بسازیم ولذتش را ببریم. آقای زنوزی و مردم میتوانیم درستش کنیم. اما اصلا واصلا از بازیکن سالاری نباید حمایت کرد. تیم مال ماست وبازیکن خدمتکار تیم است با حقوق مشخص. شعر و آهنگ برای شخص بخصوصی نسازیم. فردا که نخواست یا نخواستند بازی کنند ویا بیشتر گرفتند ورفتند چه؟ قارداش لار : تیم دسته سومی هم بشود تیم ماست ؛ آیا ما برای طرفداری دنبال تیم دیگری خو.اهیم بود؟؟؟ اما مسلما شما بهتر از بنده میدانید که فلانی حاضر به بازی در تیم دسته سومی نخواهد بود. میرود تا از آینده ی خودش بهترین استفاده ها را بکند. اما ما میمانیم چون تیم ماست مال ماست ما با تراکتور زندگی میکنیم. حتی زنوزی هم بزرگتر از تراکتور نیست چه رسد به ایمانی ها.تونی رفت چرا؟ چون مسلما یکطرفش پول بود (والبته مسایل دیگر). منصفانه وبا تدبیر به فکر راه حل مشکلمان باشیم پتک بازیکن را برسر تیم نزنیم. با تشکر یاشایاجاق تورکین تراختوری…….

  4. موافق تیم خصوصی ، ولی مخالف زنوزی هستم .
    زنوزی یک استقلالی هست و هیچ تعصبی هم به آذربایجان و تراختور ندارد .

    یک مالک متعصب و معتبر نیاز است .

    منتها چون تراختور تیمی فراتر از فوتبال است ، مشکلاتش هم فراتر از فوتبال است .

    شاید بازهم تبدیل به پادگانش کنند !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *