امروز شاید یکی از بدترین روزهای تاریخ باشگاه تراکتور و هوادارانش باشد ، هوادارانی که ماه هاست فریاد می زنند تا کسی از مسئولان استانی به داد این تیم مردمی  والبته نگون بخت برسد .

امروز تیم لیگ یکی دیروز ، پرهوادارترین تیم آسیا را با 4 گل شکست می دهد . می دانید چرا ؟ چون مالکش توان باز کردن پنجره انتقالات فیفا را ندارد !!!!!!! این یک شوخی بیشتر نیست  ،چرا که همه از حجم ثروت های بی حساب و کتاب این به اصطلاح هوادارمالک با خبرند .

مالکی که  همواره دم از  نداشتن هایش   می زند و توان خود را در تیم داری با سایر رقبا کافی نمی بیند در قبال واگذاری این تیم ریشه دار و مردمی به ارگانی دولتی 1000 میلیارد تومان فعلی می خواهد !

آیا تا به حال وی چنین پولی را خرج کرده است که می خواهد با فروش این باشگاه اینقدر سود کند ؟ قطعا خیر.

آیا وی قرض های سابق باشگاه را بطور کامل پرداخته است قطعا نه !

آیا او به خواست هواداران آن چنان که آنها خواستار آن بوده اند توجهی نوده است ؟ جواب قطعا منفی است .

اما ایشان که نه خرج می کند و نه جوابی به خواسته هواداران می دهد ، درقبال یک نماینده دلسوز که گفته بود تراکتور را از زنوزی می گیریم ، با لحنی که انگار خوشش نیامده باشد گفته است من فقط در مقابل حاکمیت گردنم باریک تر از مو است !

این سخن بدان معناست که من ترسی از هوادارا یا نمایندگان مردم ندارم و پشتم به خوبی گرم است و می توانم تا هر جا که لازم باشد این تیم را گرو گان بگیرم تا به هدفم هرچه که هست برسم .

بله درست شنیده اید معنای این کار جز گرو گانگیری نمی تواند باشد .

آقای زنوزی ،هواداری که هشت ماه به حرفش گوش نداده اید شما را نمی خواهد ..

لطفا تا پیش آمد بدتری روی نداده است این باشگاه را به شرکت مس سونگون واگذار کنید .

بنده به عنوان یک هوادار در آغاز مالکیت شما  مطلب خوش آمد گویی نوشتم و فکر می کردم که شما برای دل هواداران آمده اید اما امروز اینگونه فکر نمی کنم .چون صداقتی را از شما نمی بینم .

لطفا کاسه صبر هوادارن را از این بیشتر لبریز نکنید .

ما نه پنجره باز کردن شما را می خواهیم نه تیم داری تان را .

بروید به کاری که تخصص و لیاقتش را دارید برسید . بروید در صنعت و تجارت و …. فعالیت کنید .

شهرت خوبی به هم زدید و همه ایران و آسیا شما را شناختند!!!

فرصتی را که باید از آن استفاده می کردید را از دست داده اید .

مردم آذربایجان شان و اعتبار شان هزاران بار از ثروت های مجهول الهویه شما بیشتر است .

لطفا بگذارید و بروید . همه می دانند که شما با چه مرامی و با چه کسانی و برای چه هدفی این تیم را گرفتید و نگه داشته اید . بروید و خشم و نفرت برای خودتان نخرید .

آقای گردن باریک برای حاکمیت و گردن کلفت و بی مسئولیت برای هوادار . بروید تا کار دست خود و هوادار نداده اید .خودتان را به ناشنوایی نزنید . هواداران نظرات خود را تا حد ممکن مودبانه  برای آقای زنوزی حتما بنویسند.درج خواهد شد .

 هواداران عزیز ،با عرض پوزش ناراحت نشوید ولی هر کس نظر ندهد هوادار نیست ، برگ چغندراست!! تبریز توپچی دوست دارد آقای زنوزی از میزان محبوبیت شان باخبر شوند !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

19 دیدگاه در “خود غلط بود آنچه می پنداشتیم

  1. با سلام ، آقای زنوزی تراکتور رو با گسترش فولاد اشتباه گرفتن و فکر میکنند تیم خودش هست ، ولی این تیم 40 میلیون هوادار داره و مطمئنن یه روزی خشم این هوادرا از بی کفایتی و سو مدیریت آقای زتوزی در تیم داری دامن گیر خود ایشان خواهد شد . آقای زتوزی هنوز هم وقت برای جبران هست اینقدر مغرور نباشید و تیم را به مس سونگون تحویل دهید و همین اندک اعتباری و آبروی مانده خود را حفظ کنید. به گفتهی خودتان هیچ کس از تراکتور بزرگتر نیست . یاشاسین آذربایجان یاشاسین ترختور

  2. با سلام واحترام.به نظر می رسد اقای زنوزی در ارتباط با تراکتور مشکلاتی خارج از چهار چوب فوتبال دارد .اولا ،ایشان اهلیت مالکیت بر مردمی ترین تیم اسیا را ندارند .دوما چرا و به چه دلیل در تمامی پرونده ها حکم علیه تراکتور صادر می شود سوما از تمامی مقامات تقاضا داریم همانند تیمهای دولتی پیروزی استقلال نفتها و فولادیها مانند سپاهان و ذوب اهن و فولاد خوزستان و ….. شرکت فولاد ادربایجان هم صاحب تراکتور شود و پشتیبانی مطمئن برای برنامه ریزی جهت اهداف تیم بوجود اورند .رابعا مسئولین متوجه شوند تقویت تراکتور تقویت همبستگی ملی و نفی شعارهای ملی گرایانه است.انچه از ظاهر امر حس میگردد مسیولین از این موضوع یا بیخبرند و یا عمدا خود را به بی خبری میزنند .یاشاسین تراکتور و یاشاسین اذربایجان و یاشاسین ایران

  3. باسلام.ما دیروز نباختیم ما روزی باختیم که مدیریت درس نداشتیم.جان توشاک شبانه فراری دادن.دنیزلی و امسال ایشان در پی بی مسئولیتی حذف شدن.انشالله هرکی با تراختور ما مشکل داره و دشمنه،خودش دشمن شاد بشه.ما ده تا هم بخوریم اینا پای تراختور نوشته نمیشه.رتبه و منزلت تیم ها به مسئولین،مدیریت و مسئولین استانی تیم بستگی دارد…

  4. ضمن پوزش شرکت مس آذربايجان مد نظر است که اشتباهی فولاد آذربايجان تایپ شده است

  5. با سلام ، تا زمانی که زنوزی استقلالی مالک تراختور باشد ، همچنان تحقیر خواهیم شد .
    دیروز هم زنوزی استقلالی به خاطر خوشحالی قلعه نویی استقلالی و برد پرگل تیمش خوشحال شده است .

    زنوزی هیچ تعصبی برای تراختور و فوتبال آذربایجان ندارد و فقط و فقط سیاست های تهران و ششگلانی و … را اجرا می کند .

  6. وقتی ثروت معدن مس سونگون ورزقان را به استان کرمان و تیم های آن انتقال می دهند ، همین جوری میشود .
    فوتبال مافیایی و سیاسی ، آخرش همین است .

  7. زنوزی صلاحیت اداره تراکتور رو نداره،ارش شکری در ترکیه سرش شیره مالید ،عظیمی و بهداد بیات هم درایران کلک زدن بهش ،بدهی ببار اورد،،الانم نگه داشت بدهیا رو دقیقه ۹۰ تیم با پنجره بسته بدون مدافع وسط رفته باخت پرگل داده به حریفش،حتی گلگهر عقب نمیکشید باخت بدتر ابروریزی بزرگتری رقم میخورد،،امیدوارم مس سونگون باشگاه رو از دست این بیکفایت بخره در حد و شان نان مردم ادربایجان هزینه،کنه،پنجره تراکتور باز بشه بازم ضعیف،نیاز به ۴ خرید دیگه،در پستهای،وینگر،هافبک دفاعی،دفاع راست و‌ دفاع وسط داره

    1. زنوزی اشتباهی ندارد اشتباه ازماست که با وجودیکه می دانستیم زنوزی دزد است ودزد به غیر از پول چیزی را نمی شناسد احمقانه خود را دلخوش کرده بودیم . زنوزی تراکتوررا برای اخذ ارز 4200 تومانی وپولشوئی خریده بود که به مقصودش رسید وبا سفارش مافیا تراکتوررا به نابودی کشاند کاری که ازسالها قبل با همدستی کثافتهائی مثل آجورلو ، فغانی ، جبارزاده ، عباسی ، ترکی ، بهروان ، تاج ، کفاشیان و… شروع شده بود . ولی شب دراز است وقلندر بیدار . دور نیست روزی که زنوزی پاداش دزدی هایش را بگیرد

  8. باید مشکل ریشه ای حل بشه.
    وقتی که فهمیدیم چرا سر مربی خارجی ، سرمربی بومی ، سرمربی عاشق تراکتور میاد تراکتور و یک ماه طول نمی‌کشه فرار میکنه ، وقتی که فهمیدیم چرا بازیکنان بومی که دلسوز تراکتور هستند نمی‌توانند تو این تیم دوام بیاورند و ترد می‌شوند اون وقت میشه مشکلات تراکتور رو یکی یکی حل کرد .

  9. بهتر است آقای زنوزی خودش محترمانه کنار برود و این تیم را واگذار کند و فیروز کریمی را هم با خودش به استقلال تهران ببرد .

  10. اقای زنوزی خیلی مرده که تو این شرايط داره تیمداری میکنه. کدام یکی از ما حاضره فقط 10 میلیون از جیبش برای تیم مجانی خرج کنه؟
    پنجره هم که خدارو شکر باز شد.
    حالا فقط باید حمایت کرد. به اندازه کافی برامون حاشیه سازی میکنن. بهتره خودمون برای تیم حاشیه نسازیم.

  11. ایشون ازاول هدفشون نابودی تراختوربود هرکی به تراختور بد کرده عاقبتی جز نابودی نخواهد داشت چون اصالت نابود شدنی نیست آقای زنوزی هزار چهره

  12. با سلام
    باز حاکمیت گردن کلفتی کنه قابل قبوله
    نه یه نوچه مثل زنوزی …..
    برگردیم روال قبل و به سهمیه قانع باشیم
    صلاح همه به اینه و همه اینو میخوان ما هم بسازیم و بسوزیم
    ممنون

  13. مدیر سایت ، بهتر است به یک روانپزشک یا روان شناس مجرب مراجعه کنی ، چون اختلال روانی داری و نظرات سالم را حذف میکنی .
    برایت متأسفم ‌

  14. آیا ساز و کاری وجود ندارد که تراکتور مانند بارسلونا،
    تیم با هزینه هواداران اداره شود؟؟
    چهل میلیون هوادار، هر کدام ۱۰ هزار تومان بدهند
    می شود ۴۰۰ میلیارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *