هوادران مالکان حقیقی تیم ، آقای زنوزی مالک حقوقی و  رسمی ترین هوادار باشگاه

دیروز شاهد حضور تعدادی از هواداران باشگاه در جلوی درب باشگاه تراکتور بودیم که نگران و مضطرب، خواهان شفاف سازی در مورد وضعیت کنونی باشگاه و  دلایل عدم نتیجه گیری  تیم در لیگ برتر و بدتراز آن تداوم  شکست های خانگی در برابر رقبای اصلی بر سر راه قهرمانی بودند .

 

 باید به هوادار حق داد!

4 باخت در مقابل حریفان مستقیم در زمین خودی  ، ضربه به حیثیت باشگاه بزرگ تراکتور و کوچک نشان دادن هواداران میلیونی این تیم بود.

آقای زنوزی بزرگوار، افتخار به آمار هوادارای خرجی ندارد .شما که مالک ، مسئول و همه کاره این باشگاه هستید باید هم اندازه همه آنها ، در قبال نتایج و حیثیت باشگاه  هواداران و سرزمین مادری تان نگران باشید.

من به عنوان یک دوست می دانم که واقعا حس مسئولیت پذیری و عشق به به دیار آذربایجان و مردمان نیک اندیش و خونگرمش ، شما را به پذیرفتن این مسئولیت بزرگ و سترگ وا داشته است .

شما شخصی نیستید که منت بر سر مردم و هواداران بگذارید .آنها که غیر از این فکر می کنند ،یا اطلاع کافی ندارند ، یا گمره شده اند .

 کسی حق و اجازه توهین به شما و خانواده بزرگوارتان را ندارد و اصلا ماهواداران حقیقی، اجازه این کار را به آنها نخواهیم داد .

  به عنوان یک هوادارچند ده ساله ، شخصا از شما  خواهشمندم، تا خودتان، با بکار گماردن افراد مجرب ، دلسوز ، شایسته و کار کشته و کار بلد برای باشگاه تراکتور و هوادارانش، افتخار آفرینی کنید .

 هیچ هوادار واقعی و دلسوزی برا ی نفع مادی خودش ، احوالات تیم مورد علاقه و عشقش  را ،برای گرفتن ماهی از آب گل آلود، به هم نمی زند !!

 

ما همه انسانیم و ممکن الخطا ،و شاید به دلیل مشغله ها و مسئولیت زیادترشما ، جنابعالی ،کار را به یک عده ای سپرده و مطمئن شده اید که این کاره  نبوده و نیستند و نا کار آمدی این افراد در راس کار ، ضربه و ضررش مستقیما به غرور و حیثیت هوادارن ، باشگاه و شما که مالک تیم هستید واردآورده است !!!!

در واقع حیثیت شما ، هواداران ، تیم  تراکتور و آذربایجان که سمبلش این تیم است در یک راستای از هم ناگسستنی قرار دارند .

شما باید چون عقابی تیز بین باشید و دانایان و حرفه ای ها را انتخاب ، و در راس کار قرار دهید .

هیئت مدیره تراکتور باید از افراد مدیر و کار بلد باشند تا بتوانند فردی که کارنامه قابل قبولی برای تصدی مدیریت تراکتور را دارد ، را بر گزینند .

باشگاهی که قهرمانی لیگ برترکشورش را ندارد، اصولا در هیچ جای جهان حرفی برای گفتن ندارد و جدی گرفته نمی شود  هر چند نصف آرا نظرسنجی قاره را  هم برای هواداری داشته باشد !!!

 هواداران بعضا بی شخصیت بعضی از تیم ها  ، تراکتور را به سبب نداشتن قهرمانی در لیگ برتر شماتت و مسخره می کنند و شاید این از نادانی شان باشد ، یا خودشان را به نفهمی زده باشند که در طی این سالیان ، چه بر سر نتایج و داوری های این تیم رفته است تا تراکتور قهرمان نشود !!!

 

مثال دوری نمی زنم . کافیست داوری دیروز آقای سید علی در بازی با پرسپولیس را در تبریز چند بار ببینید و خودتان قضاوت کنید!!!!!

 ما باید تیمی را ببندیم که علاوه بر حریفان قدر و رانت خوار و پولدار و نورچشمی  ، بر سیاست های فدراسیون که حافظ منافع همیشگی تیم های تهرانی و اصفهانی و خوزستانی هستند ، غلبه کند .

 

 بی تعارف می گویم که تیم فعلی ما بدون داشتن سرمربی مشخص  ،یک تیم 11 نفره  کامل و قابل اعتنا ،در حد قهرمانی  لیگ ندارد!

پدیده های لیگ یک  و لیگ برتر کاملا قابل احترام اند، اما آوردن بازیکنانی  به تیم بزرگ تراکتور، که تیم سال قبل خود را به خاک سیاه نشانده بودند، جای شگفتی  و تاسف بسیار دارد !

من اسم نمی برم و لی این تعداد تازه اضافه شده به تیم ما ازتیم پارسال ذوب آهن که ذکر خیرشان را عرض کردم ، امسال هم کمر تیم تراکتور را شکسته اند !!!!

 کدام کارشناس بی سوادی این هار ابه تیم سفارش و تحمیل کرده است !!!!!!!!!!!!!

در همین راستا ، چندین سال است که شنیده می شود باشگاه با دلال معروف که حتما اسمش را می دانید همکاری می کند .

 برادر عزیزم ،    دلال فقط برای جیبش کار می کند و نیازی به تطهیر و تمجید ندارد !!!!

احوالات بازیکن گیری تراکتور با هر مبلغی باید شفاف و زلال چون چشمه کوهستان باشد .

 

نباید اجازه دهیم بازیکنی که با همکاری یک دلال، می خواهد باشگاهش را برای پول بیشتر عوض کند، انگ و اتهام دستکاری در قرار دادش را به باشگاه تراکتور بزند !!!!

کادر مدیریتی و حقوقی باشگاه ،آنقدر باید کار بلد و قابل اعتماد باشد که وقتی می گوید در قضیه فروزان ،استوکس ، کنستانت ، فورچونه ، واسعی و مظاهری حق با ماست و پیروز می شویم ،  حداقل باید 70 درصد ادعاهایش محقق شود .

 

 بازگشت فروزان به میادین فوتبال دهن کجی فدراسیون و کمیته هایش به تراکتور و هوادارانش بود. مگر تبانی شاخ و دم دارد ؟!

سایت رسمی باشگاه یک سایت نیمه تعطیل و غیر تعاملی است و حتی نتایج لیگ نیز در آن به روز رسانی  نمی شود . شما باید کانون هواداران تعاملی و سایت زیبا و بین المللی در حد یک باشگاه جهانی ایجاد کنید .

 اگر اتحاد می خواهیم باید با هم صادق باشیم . در زبان عربی کلمه دوست با  با کلمه صدیق بیان می شود ، یعنی کسی که دوست ماست ،با ما رو راست و صادق است .

 تبریز مهد فوتبال و همه چیز در ایران است . تبریز شهر اولین هاست . ژن های باهوش در فوتبال هم در این شهر نه تنها کم نیستند بلکه بسیارند . اسامی آنها را می توانید حتی از صداو سیما هم بگیرید چه برسد به هیئت فوتبال!

 البته خاطر نشان می کنم که نظر کلی هواداران بر کارآیی و حمایت هیئت فوتبال در سالهای گذشته و فعلی مثبت نیست  ، و این ارگان ورزشی در احقاق حق تیم های آذربایجانی ،  موفقیتی نداشته است . شما باید آنها را هم با خود همراه کنید!!!!

در بیان دیگر تراکتور یک تیم معمولی نیست  ،و حقوق هواداران این باشگاه که قهرمانی بوده ،سالهاست که به خواست کسانی که سرشان در آخور تیمهای فدراسیونی بند است، لگد مال شده است و روحیه هواداران  فقط و فقط با قهرمانی است که بازسازی خواهد شد .

 باشگاه سپاهان در تمامی ورزش ها در سطح قهرمانی فعالیت می کند و تیم فوتبالش به تنهایی 5 بار قهرمانی لیگ برتر  و 4 بار قهرمانی جام حذفی را به دست آورده است  ! در حالیکه یک دهم باشگاه  تراکتورهم ،هوادار ندارد !

آیا این ظلم به آذربایجان و تبریز نیست !

 چه فیلم هایی که در سرراه قهرمان نشدن و یا صعود کردن به لیگ برتر بر سر ما نیاوردند !

تاریخ همه آنها را در حافظه خود دارد و به یاد نیز خواد داشت !

 سخن آخر اینکه ،در این راستا شما که بی منت ، مسئولیت بازسازی و بالندگی روحیه مردم آذربایجان را به دوش دارید در امورات باشگاه غفلت نکنید و اجازه کار به افراد کار نابلد و دلال صفت و آب زیر کاه و منافق را ، در مجموعه باشگاه تراکتور ندهید .

خدمت برای مردم دیارتان برای شخص شما  که از تمکن مالی برخوردار هستید از سوی خداوند اعطا شده و یک هدیه الهی است ، این را قدر بدانید و در مقابل اعتراضات و دل پرخون مردم تهدید به کناره گیری نکیند . به فکر چاره جویی مداوم و دلجویی از هواداران باشید . هواداران ناراحت هستند و البته تعدادی از ایشان شاید چون من کم تحمل باشند، شما به آنها نیز حق بدهید .

نیم قرن صبوری برای قهرمانی با وجود بدترین کارشکنی ها ، کار سختی است !!!!

 اگر به هر بهانه ای مسئولیت را ول کنید یا حتی صحبت از آن را به میان آورید، روحیه در هم شکسته مردم قهرمان تبریز و آذربایجان را چگونه می شود جمع کرد؟؟!!!!!!

 الله یاورتان بادا.  زنوزی بزرگ و بزرگوار

به امید قهرمانی تراکتور در آسیا .

 

         ادب ،شرف ، شعاریمیز                             تراختور، افتیخاریمیز

 

 

 

4 دیدگاه در “ماموریت آقای زنوزی ، قهرمانی تراکتور،آذربایجان و افتخار آفرینی

  1. نویسنده مطلب را کاملا ادا کرده است فقط میخواهم این نکته را اضافه کنم – شما باهوش هستید اما چرا فردی مثل منصوریان را انتخاب کردید این دو مسئله با هم تناقض دارند این مثالی بود از تناقضها بایستی اینها را حل کنید تراکتور جای آزمون نیست جای استفاده از تجربه هاست

  2. کاشکی من اونقدر پولدار بودم که تیم رو از زنوزی بخرم و اونقدر به تیم برسم و مجهزش کنم تا مهم ترین امید مردم دیار آذربایجان که تراکتوره مثه نگین در اسیا بدرخشه….جوری مجهزش میکردم بلحاظ سخت افزاری و نرم افزاری که کل اسیا حتی تیم های متمول عربی انگشت به دهان میماندن….و با بهترین مربی ها و کارشناسان خبره فوتبالی برای اعتلا نام تراکتور تلاش میکردم.بدون هیچ گونه منت…..
    عمر کوتاهه و شاد کردن روحیه مردمی که به تراکتور علاقه فراوان دارن ثواب زیاد مادی و معنوی به همراه خواهد داشت.حیف که پول انچنانی در دستام نیست…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *