این روزها خبرهای خوبی از باشگاهی که خود را طلایه دار هواداری و مدعی قهرمانی می شمرد به گوش نمی رسد .

یک روز خبری از رسانه ها به راست یا دروغ بر سر زبانها می افتد که مالک محترم باشگاه با لحن تهدید، هواداران معترض را که لحن توهین در پیش گرفته اند را تهدید به بی خیالی در خرج نکردن می کند !و بعدا تکذیب می شود !

روز دیگر کاپیتانهای اصلی تیم به دلیل ادعای توهین سرمربی عطای تیم را به لقایش می بخشند!

روزبعد بازیکنان استوری اعتراضی در پرداخت نشدن حق و حقوق شان قرار می دهند و رییس هیئت مدیره بازیکنان معترض را نمک نشناس خطاب می کند . امروز هم دوخبر رسید که ابتدا این بود : رسول خطیبی واسعی از محرومیت برگشته را هم نمی خواهد  !

و در دیگر خبر شنیده شد که تراکتور در دادگاه فرجام خواهی ورزش یا همان C I S به پرداخت مبالغ بازیکنان خارجی ایرلندی و اسکاتلندی سابق خود محکوم شده است ، آن هم در روزگاری که مالک عزیزمان به هر دلیل نمی خواهد برای تیم بیش از این دست و دل بازی کند .

 اما خبر بدتر اینست که عوامل باشگاه بندهایی از قرارداد بازیکنان را که در ابتدای قرارداد پرنشده  ، بعدا به اختیار خود و بدون توافق با بازیکن خودشان پر می کنند تا زمینه محکومیت باشگاه  در فسخ یک طرفه از سوی بازیکن فراهم شود ( نقل از نور شرق مسئول کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون  فوتبال در گزارشی از رادیو ورزش ) .

به قول عباس قانع گزارشگر خوب برنامه فوتبالی ستاره ساز:  ” خدای من سرگیجه گرفتم از این همه هیجان “.

 به راستی در باشگاه حرفه ای تراکتور چه خبراست ؟

 ما در این باشگاه رکورد  جهان رادر  هر چی ناکار آمدی و بی ثباتی بود شکستیم و خرد و خمیر کردیم!!!!!!!!!!

 آقای زنوزی عزیز باشگاه را به دست یک مشت کارنابلد ، ناشی و نا اهل سپرده اید که هر روز یک بامبول برای خراب کردن اعصاب هواداران در آستین شان دارند .

 نتیجه اش را هم همه می بینند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

بیش از ده ها مدیر عامل و سرمربی که در یک روند ناموفق سریالی دراین سه سال در رفت و آمدند و کسی به درستی نمی داند که فردا چه خبر مسرت بخش دیگری انتظار هواداران بخت برگشته تراکتور را می کشد!!!!!!!!!!

 تورا به خدا اندیشه و تعمق کنید و طرحی نو در اندازید !

حداقل از یک مدیر عامل با تجربه مثل فتح الله زاده یاری بخواهید تا راه و چاه باشگاه داری حرفه ای را به شما نشان بدهد .

بازهم در ادامه یک اعتراض منطقی ، بنده تبریز توپچی ، عرض می کنم که چرا ارتباط باشگاه با هوادار یک سویه است و وبسایت الکی باشگاه به روز و آبرومند و تعاملی نیست ؟

اگر به هوادار ارزشی قائل هستید فقط به این یک سئوال جواب بدهید .

ممنونیم .

3 دیدگاه در “لزوم باز نگری جدی در عملکرد تشکیلاتی برای افزایش اعتبارباشگاه تراکتور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *