چندی است که دست نویسنده این مقال به قلم نمی رود . و صدالبته که این دست و این روحیه حکایت بسیاری از هواداران تراکتور است .

دیگر هواداران عادت کرده اند تا این بار خبرهای بد را از جانب خطیبی بشنوند .

او این روزها هر چه دلش می خواهد با بازیکنان تراکتور می کند .

در بازی قبل تر و بازی سوپر جام تراکتور بازی ضعیفی از خود به نمایش گذاشت و بعضی از بازیکنان در همان زمین تحت فشارعصبانیت های بی مورد خطیبی و دادو هوار او بر سر بازیکنان بودند .

ترسی که نویسنده از قبل در مورد خطیبی داشت بروز کرده و خطیبی مثل سنوات گذشته و حتی دوران بازیکنی تکروی می کند و جولان می دهد . اینکه چرا اخباری و تیکدری در بازی با پدیده غایب بودند را هم باید از او پرسید .

او که در هر فرصتی با بیان اینکه هیچ بازیکنی از تراکتور بزرگتر نیست ،بهانه ای به دست خود می دهد تا بازیکن سالاری را گوش زد کند و آنها را به بهانه واهی از ترکیب تیم کنار بگذارد ، بلای جان این روزهای تراکتور شده است .

آقای خطیبی از آشفته بازار در باشگاه تراکتور به خوبی آگاه است و ذهنیت غلط خودش را تحت دلیل مبارزه با بازیکن سالاری به پیش می برد ولی از این امر غافل است که اختیار تام داشتن هم دلیلی برای سو استفاده نیست .

تراکتور جای آزمون و خطا نیست و اینکه ایشان خود و هواداران را با این استدلال غلط مجاب کند که تراکتور ضعیف را تحویل گرفته و با بازیکنان جوان و امید قصد خانه تکانی و بومی سازی داردو این فصل را هواداران بدون سهمیه باید بپذیرند ، هم مورد قبول باشگاه و هواداران نیست .

تراکتور تا قبل از آمدن ایشان  بازیکنان بسیار خوبی را در ترکیب داشت و در حد و قواره 5 تیم بالای جدول بود ولی با برخورد نادرست وی با بازیکنان ،سه کاپیتان تیم ملی و بسیاری دیگر از بازیکنان با خود خواهی و خودسری و حمایت های احمقانه باشگاه از این تیم رفتند تا امروز شاهد باشیم تراکتور قادر به بردن یا مساوی کردن با یک تیم بحران زده تر از خود هم نیست .

تراکتور جای آزمون و خطا نیست . جای تکروی وسردادن شعار” بازیکن من و بازیکن دیگران “هم نیست !

هوادار این نتایج افتضاح را قبول ندارد!

صعودی را هم که در آسیا  شاهدش بودیم را هواداران پای درایت های مربیگری جنابعالی ننوشته اند و اگر نبود رشادت های اخباری جنابعالی با 4 باخت راهی تبریز می شدید !

 

باشگاهی که مدیریت ضعیف و پول بی حساب  داشته باشد همین است .مگسان دور شیرینی که همان دلال ها باشند دور و بر باشگاه وز وز می کنند و امثال کار اندیش ها و خطیبی ها و نصیر زاده ها را قالب هواداران می کنند .

البته نوری که از جانب مدیر عاملی باشگاه به سمت هواداران تابیده است روزهای روشنی را به ایشان نوید می دهد و جمشید نظمی که سرش توی حساب و کتاب است این بار کارهای بی حساب و کتاب خطیبی را قبول نخواهد کرد .

اما روی سخن نویسنده با آقای جمشید نظمی بزرگوار هم هست که : اگر باشگاه و تیم مال هوادار است لطفا سایت رسمی باشگاه را فعال و به روز کنیدو تغییر و تحولات کوچک و بزرگ را به موقع اطلاع رسانی کنید تا مشکلی از بابت سوتفاهم بین مدیریت و هواداران ایجاد نشود .

هواداران لطفا بی نظر نروند . تراکتور نیازمند هم اندیشی و خرد جمعی هوادارانش است .

25 دیدگاه در “آقای خطیبی با مهره سوزی ، روح هوادار و آبروی تراکتور را نسوزان

  1. طرح کاملا نشخص است آقای زنوزی از تراکتور اعتبار دریافت کرد و حالا نمیخواهد پول خرج کند بنا براین خائنی مثل خطیبی را آورده تا تمام بازیکنان شاخص را اخراج کند و بجای آنها از تیمهای امید، نوجوانان، جوانان و نونهالان بازیکن بگیردنتیجه هم هیمین است امسال ماشین سازی را به دسته یک فرستادند، سال بعد هم نوبت تراکتور است بعد از سقوط تراکتور به دسته یک آقای زنوزی هم تیم را تحویل خواهد داد پس از الان منتظر اخراج آقایانت بوحمدان و ایمانی باشیم.
    این دو ماموریتشان را بخوبی انجام دادند آذربایجان از داشتن فرزندانی مانند اینها شرم دارد

    1. خطیبی با سواستفاده از عواطف و افکار مردم آذربایجان و بازی با کلمات می گوید هیچ کس بزرگتر از تراختور نیست ، در حالی که روی این سخن با خود اوباید باشد ، آقای خطیبی شما بزرگتر از تراختور نیستی که بخواهی اسطوره ها و بازیکنان با تعصب تراختور رو حذف کنی ، شما بزرگتر از تراختور نیستی که منت بزاری و بگی که من از استقلال پیشنهاد داشتم اومدم و …

  2. به نظر من این همه سال صبر کردیم یه مدت هم باید به خطیبی زمان بدیم. این تیم با این شخصیتش به این راحتی درست نمیشه. نیاز به یه پوست اندازی داره. شاید رسول تونست اگه نتونست هم چیزی از دست ندادیم شرایط مثب قبل میره جلو. ولی چیزی که روشنه اینه که اصلا تیمی وجود نداره.

  3. قارداش سلام.خطیبی در حد لیگ برتر نیست.اون تو حد همون مربی محلات و نهایتا لیگ ۳ هست و شخصیت و سواد لازم را برای ایجاد انگیزه در بازیکن ندارد و رفتارهای بچه گانه اش باعث فراری دادن بازیکنان بزرگ می شود.

  4. از همون اول مشخص بود هدف اینها دلسرد کردن هواداران از تراکتور کبیر هستش هیچ کس بهتر از خطیبی نمی توانست این ماموریت را به سرانجام برساند.تیم بزرگ مربی بزرگ و با دانش می خواهد نه مربی در حد دسته دو تا نتونه با بازیکنان ارتباط برقرار کنه و همشون به بهانه بازیکن سالاری اخراج کنه . تراکتور تیم بزرگی هستش و بازیکنان بزرگ می خواد

  5. واقعا برای آقای خطیبی متاسفم تیم رو داره کاملا خالی از بازیکن باتجربه میکنه مشهص نیست چه خوابی دیدن

  6. تنها جمله ای که میتوان گفت کلیه عوامل کادر فنی وسرپرست ومربی و…. دست از سر تراکتور بردارند بیش از این با احساسات هوادران بازی نکنند بسه والسلام

  7. این چرت و پرت ها را اصلا نخواندم ، چون وقت ندارم .
    تو هم بهتر است اراجیف نگویی ،
    کدام مهره سوزی ؟!

    مهره ای مثل مسعود شجاعی که فوتبالش تمام شده و تیم را رها کرد و در تهران خوشگذرانی میکرد ؟!
    و الان هم بازیکنان را تحریک و تشویق به کم کاری میکند ؟!

    بهتر است الاغ و مایماق نباشی و کمی اون مغز کوچک و آکبندت را به کار بگیری .

    1. آدم بی حوصله و بی شعوری چون تو که توهین هم می کند هم تراز با دشمن هوادار تراکتور است . تو هم مزدوری نه هوادار

    2. هر کسی با هر سلیقه ای میتونه و حق داره که نظرش رو بگه شما هم بهتره به جای توهین کردن نظرت رو بگی مثل بقیه. آدمیزاد اگر بی ادب است، انسان نیست
      فرق مابین بنی آدم و حیوان ادب است!

    3. بی شعور احمق!!
      اگر نخوانده ای از کجا می دانی اراجیف است…
      برای هر کدام از بازیکنان بزرگ بهانه‌ای داشت: پایان عمر فوتبالی… مبارزه با بازیکن سالاری و…
      حالا برای اخباری چه بهانه‌ای داشت؟؟ گناه اخباری چه بود؟؟

    1. گده نه بیگانه پرست لیغی یوخودان دورون، بو خطیبیز اله بیر ایش گوروبکی بیگانه لر بیزه گولور مسخره الییر

  8. ضربه ای که خطیبی به تراکتور زد کمتر از ضربه فدراسیون و سرخابیها و دشمنان آذربایجان نبود جالبه یه عده بازم بومی بومی میکنن بومی ما حبیب گردانی بود که شب حساس ترین بازی تاریخ تراکتور تو خونه اش مصدوم شد کجای دنیا و تو فوتبال حرفه ای از این حرفا میزنن رونالدو شده اسطوره یه تیم اسپانیایی یا مسی آرژانتینی شده اسطوره بارسا…مشکلت با حاج صفی چی بود آقای خطیبی با مهری چی؟با دژاگه و شجاعی و اخباری و تیکدری و و و و فکر نمیکنی این وسط مشکل خودتی!!کدوم مربی احمقی میاد وسط فصل اسکلت اصلی تیمو از هم میپاشه تیمی که با متکی به این بازیکنا قهرمان حذفی شده بود

  9. رسول هر نه اولسا ؛ بیزیمکیدی . من بیلمیرم باشگاهین ایچینده نه خبر وار آما بونی دوشونورم کی زنوزی گلیب ملتی تیراختوردان سوودا. آما تیراختور بیزه جاندی و بیزدن آیریلماز . بیر گون بو تیم قایتاریلاجاق اوزوموزه .

  10. انتقاد با تخریب و دشمنی خیلی فرق می کند .
    وقتی کامنت های مخالف نظرت را تأیید نمی کنی ، یعنی ثابت می‌کنی که هوادار تراختور نیستی و اهداف و مقاصد دیگری داری !

    چرا که شماها فقط موقع باخت تیم پیدا می شوید و شروع به تخریب و دشمنی می کنید .

    الان اگه دیروز تیم می برد ، جنابعالی هم قایم شده بودی و سکوت کرده بودی !

    و بهتر است به تیم محبوب خودت ، پیروزی یا استقلال برسی .

      1. نه خیر ، صعود به مرحلهٔ بعدی آسیا .

        آیا باخت های سنگین مقابل استقلال و پیروزی با مسعود شجاعی بهتر بود ؟! یا بازی دادن به جوانان و آینده نگری و پشتوانه سازی برای فصول آینده ؟!
        بعضی هوادار نماها و غریبه پرست های جاهل ، آفت و معضل بزرگی برای فوتبال آذربایجان هستند .

        1. هر کاری اصول خودش را دارد برادر . یک دفعه نمی شود کل تیم را عوض کرد به بهانه جوانگرایی و بازیکن سالاری .خطیبی زمانی که بازیکن بود سابقه پیراهن پاره کردن را هم داشت . حالا با بازیکن سالاری مخالف شده .

  11. این نادر یک پرسپولیسی و پانفارس هست که در تهران زندگی میکند و دشمن درجه یک تراختور است و قبلا هم در سایت تراکتور اف سی با نام های مختلف و متفاوتی مثل فرزاد و ساوالان و … بر علیه رسول خطیبی کامنت می‌گذاشت و البته بهش توهین و فحاشی و بی احترامی می کرد و تیم را تخریب میکرد .

    و الان هم همین رویه را در فضای مجازی ادامه می دهد .

    باید هوشیار باشیم ، اینها جیره خواران مربیان بیکار و یا سابق تراختور و یا وابسته به بعضی سازمان های حکومتی و غیر ورزشی هستند .

  12. نظرات هواداران کمی ناامیدم کرد نه به علت سلیقه ی شخصیشون که حقشونه و هرکسی میتونه نظر خودش را داشته باشه، بلکه بخاطر افراط و تفریط در نظرات که یا مریدند و یا بشدت حس خائن بینی دارند، فوتبال ما و در راسش تراختور کبیر سالیان ساله که از این مدل نظرات افراطی و تفریطی ضربه میخوره، واقعیت اینه که نه خطیبی خائن هست و نه ستارخان! خطیبی مربی هست با تفکراتی خاص که ایرادات و محاسن خاص خودش را داره که بحث در موردش کمی طولانیست، ایراد بزرگ ما نداشتن ساختار باشگاهی و نبود عزم بر ساخت این ساختار حداقل در سه سال گذشته هست، جناب زنوزی در همان سال اولی که وارد تراختور شد بایستی با ساخت یک رکن مدیریت اداری و فنی به دور از تکروی و تصمیمات فردی ابتدا پایه های ساختاری باشگاه را ریشه دار میکرد تا از امسال تیم ما شروع به نتیجه گیری میکرد( رومن آبرامویچ در چلسی بسیار پولدارتر و شناخته تر و کاریزماتیک تر از زنوزی هست اما باشگاه را به سبک زنوزی اداره میکنه؟)فرض کنیم بقول برخی از دوستان خطیبی در حد لیگ دو هست یا مثلا مربی خوبی برای تراختور نیست، ویلکنس، توشاک و دنیزلی هم خوب نبودند؟ تقوی چطور؟ بقیه چطور؟ چرا هرکس پاشو در تراختور زنوزی میذاره بد میشه؟ چرا خطیبی که باشگاهی مثل آلومینیوم اراک را که محلی از اعراب در فوتبال مملکت نداشت و بنده خود شاهد حداقل سه دهه شکست این باشگاه جهت تلاش به ورود به سطح اول فوتبال کشور بودم را در نیم فصل در حضور خود به لیگ برتر آورد(تیم ششم نیم فصل اول را دوم کرد) و تیمی ساخت که پرسپولیس و تراختور را با هدایت خودش شکست داد( تنها شکست پرسپولیس در لیگ امسال تا این هفته!!!) و تیمی تحویل آقای شومن بزرگ منصوریان داد که او هم نتوانست خرابش کنه! و … من البته خودم به رفتارهای کنار زمین خطیبی و نوع مصاحبه هاش ایرادات و انتقادات جدی دارم که در صورت وجود ساختار در تراختور قابل اصلاح بود اما متاسفانه تراختور در سراشیبی عدم کفایت مدیریتی و ساختاری و تک روی یک فرد قرار گرفته که فعلا مالک باشگاهه و قرائن نشان دهنده ی اینه که دنبال بهانه است تا تیم را بالاخره رها کرده و دست مردم آذربایجان را در حنا کند! روزی با تاختن به پیروزی! و ایجاد حاشیه ی بیخود برای تراختور که همینطوری هم کم دشمن نداره و روزی با بکارگیری عناصر استقلالی همانند نصیرزاده و منصوریان و …مخلص کلام اینکه خدا به خیر کنه!

    1. نظر هاشم از تهران منطقی است
      وجود ساختار مدیریتی قوی و منسجم، مؤثرتر از مربی است

      یادم می آید حدود ۱۰ سال پیش، کرانچار در پرسپولیس نتیجه خوبی نگرفت … اما در سپاهان خوب نتیجه گرفت
      که علت آن به مدیریت باشگاه برمی گردد

  13. آقای خطیبی اون دوران که تیم دسته یک بود تو پاس سپاهان استقلال توپ زد کی به تراختور تعصب داشت از غیرت حرف می‌زند آقای خطیبی خایمالی زنوزی رو نکن خودت واسه دلالی اومدی بازیکن تو میخوای از قراردادش پول به جیب بزنید با چه زبانی بگیم خواهشا برو تورو به جون این هوادار ملیونی تراختور برو هرچند میدونی بری کسی صاحبت نیست تو لیاقتت فوتبال زیر گروه کشور هستش

    1. شما از طرف خودت حرف بزن خواهشن .
      هواداران تراختور را جمع نبند .

      لیاقت هوادارانی مثل تو هومن افاضلی فارسی زبان و تهرانی هست ! که بازیکنان بی غیرتی مثل امید علیشاه و بختیار رحمانی و محسن فروزان و بنگر و مسعود شجاعی و … را بیاورد که در زمین مسابقه و جلوی تیم های محبوب خودشان راه بروند و کم کاری کنند .

      البته بعید میدانم که تو هوادار تراختور باشی !

      ولی به هر حال ، داشتن رسول باغیرت لیاقت و شایستگی میخواهد که بعضی ها ندارند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *