فردا چهارشنبه 25 مرداد ماه 1402 روزاستارت برای موفقیت است . در دومین مصاف تراکتور در فصل جدید  ، قهرمان فصل قبل پیش روی ماست . تیمی که سخت از بازی در این ورزشگاه و جو آن هراس دارد و بیشتر تاثیر را در میان تیم های لیگ برتر از هواداران تراکتور می پذیرد  . در کنار آن فردا نمایندگانی از کنفدراسیون فوتبال آسیا برای بازدید و تنظیم گزارش از کم و کیف مسابقه و ورزشگاه در استادیوم حاضر خواهند بود .

در اینکه قوی ترین میزبانی ها  و تشویق ها برای موفقیت یک تیم چه در ایران و چه حتی فراتر ازآن در آسیا و بعضا جهان متعلق به هواداران تراکتور ، ملقب به پرشورهاست ، شکی نیست . اما بعضا این تشویق ها با برخی مسائل و حواشی نامطلوب از سوی برخی هواداران همراه است که گاها تبعاتی چون محرومیت از بازی های خانگی  و جریمه نقدی و انضباطی برا ی باشگاه را در پی دارد . پرتاپ اشیا و انداختن لیزر روی بازیکن حریف  و دادن فحش به برخی بازیکنان و یا انداختن ترقه کنار میدان روی پیست تارتان  ، چهره زشتی به یک رقابت ورزشی می دهد که خصومت های بعدی در زمین حریف را نیز در پی خواهد داشت .

بیاییم در کنار تشویق جانانه و 90 دقیقه ای که با سرودهای زیبای هوادارانه همراه است به هر حریفی حتی اگر احساس خوبی به آنها نداشته باشیم ، احترام بگذاریم و ثابت کنیم که هواداران بی همتای تراکتور در کنار خیلی از فضائل ورزشی و تاریخی تبریز و آذربایجان عزیز، در کشور و قاره بی همتا و یگانه اند .

به فرموده مولای متقیان علی (ع) آنچه را که برای خودمان  می پسندیم برای دیگران نیزباید بپسندیم .

ورزشگاهها نباید محل پرورش کینه و شروع  نفرت پراکنی باشند و اگر خدای ناکرده شخصی نا آگاه به عواقب موارد یادشده  در استادیوم دست به کارهای نامطلوبی زد ، سریعا  به وی تذکر بدهیم و او را از این کار که به نفع تیم و هواداران باشگاه مان نیست برحذار داریم .

ما تیمی داریم که سابقه بیش از نیم قرن را با خود دارد . تیمی که در آسیا و در نظر سنجی ای اف سی بیشترین رای را آورد و نشان داد که شایسته بهترین القاب است .

آسیا منتظر است تا دوباره نمایش هواداری زیبای مارا ببیندو  آن را به رخ فوتبال اروپا و جهان بکشد .  گزارش ترانسفر مارکت در بازی با استقلال هنوز در مرور گر اینترنت موجود بوده و مایه فخر و مباهات قاره است  که در یک هفته  حضوری بالاتر از حضور  هواداران بزرگترین و متمول ترین  باشگاههای جهان ، قدرت هواداری تراکتور را به  اثبات رساند .

فردا با پرچم ها و پیراهن های سرخ ، حاضر و آماده در کنار تیم مان خواهیم بود که نشان دهیم 90 دقیقه تشویق توام با  عشق و فرهنگ احترام  به حریف یعنی چه .

  فردا روز یاران دوازدهم تراکتور در سکوهاست .

بیایید مکتب و فرهنگ والای تراکتور را نشان دهیم .

  ادب شرف شعاریمیز تراختور افتخاریمیز    

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *