بعد از مت ها امروز قرار است لیگ برتر از سر گرفته شود . این در حالیست کهسرمربی تراکتور بارها از تعطیلی بلند مدت لیگ شاکی است . اما شاید این تعطیلی در نوع خود فرصتی برای تمرین و هاهنگی بیشتر برای تراکتور بوده باشد . باید نشست و دید عصر ساعت 5 بعد از ظهر تراکتور با گربه سیاه نه چندان قدیمی تاش در خانه حریف چه کار خواهد کرد .

تیمی که نشان داده خوب بلد است از تیمی مثل تراکتور امتیاز بگیرد . تیمی که با رسول خطیبی به لییگ برتر پا گذاشت و با برنامه ریزی و عزم و تصمیم درست مصمم است که هرسال در میان لیگ برتری ها باشد . اما نکته ای که نباید از نظر دور داشت خانه تکانی اساسی حریف مثل تراکتور در این است که باعث می شود یک موازنه تاکتیکی بین این در هماهنگی شکل بگیرد اما در دیگر سوی تراکتور مهره های بهتر و سرشناس تری دارد که هر تیمی آرزوی داشتنش را دارد و باعث می شود که به این نتیجه برسیم در غیاب مدعیان اصلی لیگ که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند این تراکتور می تواند بصورت موقت هم که شده صدر جدول را تصاحب کند .

در این میان نکته اساسی اینست که تیم در بازی هوشیار عمل کند و میانه میدان را با پاس های کوتاه بازیکنان خودی در اختیار بگیرد و اجازه بازیسازی  و خلق موقعیت به حریف ندهد .

یکی از نکات برجسته تیم آلومینیوم استفاده از فضای پشت سر مدافعان حریف در ضد حمله است که با آنالیز درستی که صورت گرفته این تاکتیک گلزنی از حریف امیدواریم که گرفته شود تا با خلق موقعیت و استفاده از فرصت ها شاهد چهارمین پیروزی و البته صدر نشینی و تفاضل مثب گل زده باشیم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *