لیگ قهرمانان آسیا که مدتی است در کشورهای گوناگون عربی و هند در جریان است با نتایج نسبتا خوبی برای تیمهای ایرانی در جریان است در این بازی ها که هر یک از تیمها دو بازی رفت و برگشت مجتمع در یک تورنمنت را برگزار می کنند در نهایت به نیمه خود رسیده است و تیم تراکتور که بازی های محتاطانه ونسبتا قابل قبولی را از حیث بازی ارائه داده ، در رده دوم گروه خود با سه تساوی قرار دارد .

در دور برگشت این بازیها در گروه تراکتور ،قرار است  دوباره با تیم نیروی هوایی عراق مصافی را برگزار کند و نتیجه این بازی به خوبی می تواند توان تراکتور را برای صعود یا عدم صعود مشخص کند .

در یک ارزیابی کلی باید از نقش بسیار عالی اخباری دروازه بان تیم در رقم خوردن تساوی های ارزشمند تیم سخن گفت که بسیاری از اشتباهات مدافعین و هافبک ها و کادر فنی را تا بدین جای کار به خوبی پوشانده و آبرو داری کرده است .

خریدهای نیم فصل خطیبی همانطور که انتظار می رفت هم کار خاصی در میدان صورت نداده اند  و اشتباهات و لجبازی خطیبی در بازی ندادن به دو بازیکن با تجربه یعنی اشکان و مسعود  بصورت سیستماتیک توان بازیسازی و گلزنی تیم را عملا به حداقل کاهش داده است !

از دیگر عجایب بازی گرفتن و دادن مسئولیت به بازیکنان ، پرتاب اوت از سوی گلزن اول تیم است که هر بیننده ای را از تعجب انگشت به دهن کرده است ، چرا که مهاجم گلزن و دو گله تیم در این بازیها به جای تمرکر و حضور در باکس و محوطه جریمه حریف کاری حاشیه ای و تعریف نشده را انجام می دهد و اوت پرتاب می کند !!!!!!!!!!!!!!!!! .

 از دیگر معایب بزرگ تیم اشتباهات در خط دفاعی است که باز هم بسیار به چشم می خورد و هافبک دفاعی تیم ما در چند نوبت به تبع بازیهای لیگ با اشتباهات مشابه و آوردن توپ به طرف دروازه خود ی و لو دادن توپ بارها تیم را در آستانه خوردن گل قرار داده اند .

بازیکنان  که گویا از مرحله بدنسازی برگشته باشند توان دویدن موثر در میدان را ندارند و از دقیقه 70 نفس کم آورده و با تجمع در منطقه دفاعی خودی فقط فضاهای حریف را برای بازیسازی محدود می کنند و چشم به ضد حمله های نه چندان قوی می دوزند !

دادن فضا به حریفان و ندیدن فضاهای قابل استفاده از سوی هافبک های خودی و نگه داشتن بیش از حد توپ و فریادها ی بی ثمر خطیبی در کنار زمین بر روی بازیکنان از نکات مشهود این سه بازی است . تیمی که در 13 دقیقه ، برد را با باخت عوض کرد و این عباس زاده بود که نگذاشت تا تیم بازیها را با باخت در برابر تیمی نه چندان قدرتمند آغاز کند !!!!!

 در هر حال ما امیدواریم که این تیم در ادامه با آبرو داری و کسب نتیجه در خور شان و نام تراکتور و هوادارانش این سه بازی را هم به خوبی به پایان برساند .

 در ادامه از جمعه شب می نشینیم و ادامه بازیها را با امید و وسواس بیشتر دنبال می کنیم و امیدواریم تا  تیم با ارائه بازی های بهتر  و با چند برد لااقل ازگروه خود به دور بعد صعود کند .

 انشاالله

2 دیدگاه در “سه بازی سه مساوی و سه بازی دیگر ،فرصتی برای اثبات دارایی های خطیبی

  1. بازهم عده ای منفعت طلب و مفت خور سپاهی پیدا شده اند و از رسول پاشا انتقاد می‌کنند !!!
    آخه تو مثلاً کارشناس فوتبال هستی ؟!!!

    قبل از شروع آسیا که می‌گفتید گلباران و تحقیر خواهیم شد ، ولی فعلا که تراختور نباخته .
    برو نوکری قلعه مرغی و ساکت الهامی رو بکن که لیاقت تو همین است .
    گمشو خایه مال .

  2. با سلام و تشکر
    امیدوارم که تراکتور صعود کند
    شاید مسعود و اشکان علیرغم تجربه بسیار
    از لحاظ توان بدنی قادر به بازی در طول ۹۰ دقیقه نیستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *