بالاخره دور گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا که با حضور 20 تیم در 5 گروه در غرب آسیا و آسیای مرکزی برگزار شده بود ، صعود کننده های خود را شناخت . در ایم میان از 3 تیم صعود کننده مستقیم یعنی تراکتور ، پرسپولیس و استقلال توانستند با کسب امتیازات لازم به دور حذفی این مسابقات راه پیدا کنند و فولاد خوزستان علیرغم داشتن مهره های خوب و سه بازیکن خارجی و تدارکات بهتر نتوانست به دور بالاتر صعود کند .

 

 پرسپولیس و استقلال به عنوان تیم اول از گروه خود و  با قبول یک شکست از و احراز رتبه اولی از گروه خود صعود کردند و تراکتور به عنوان تیم دومی و البته بدون شکست به دور حذفی صعود کرد.

 در این میان بازیهای حساب شده و کم نقص تیم در برابر حریفان نشان از شناخت و آنالیز دقیق حریفان قبل از بازی و بازی خوانی تاکتیکی در حین بازی از سوی سرمربی و کادر فنی تراکتور داشت که قابل ستایش یود .

 تقسیم انژی بازیکنان ، استفاده از فضاهای مفید برای حمله و دفاع تیمی قوی تراکتور را به تیمی شکست ناپذیر تبدیل کرد .

 بجا گذاشتن یک رکورد خارق العاده 6 بازی بدون باخت و 5 کلین شیت برای تیمی که از بی برنامگی در خط دفاع صدمات جبران ناپذیری خورده بود به یک تغییر اعجاز گونه و حیرت آور شبیه است .

 برای تیمی که در آغاز فصل با یک اشتباه در انتخاب کادر فنی و گرفتن بازیکنان ناکارآمد و نداشتن بدنسازی  و سرمربی  قوی در ادامه راه دچار بحران شد ، این پایان نفطه عطفی برای هوادارانش به شمار می رود .

 حالا تراکتور از دریای بحران زده مدیریتی و فنی به یک ساحل آرامش و افتخار بزرگ و البته مقطعی رسیده و راه خود را پیداکرده است.

 خطیبی که در دوران بازیکنی هم بازیکن بزرگی بوده و از اولین لژیونر های فوتبال ایران به اروپا به شمار می رود اینک با این نتایج نشان داده که حرف های زیادی برای گفتن داردو با حمایت از او تراکتور نیز به سان دیگر غول های فوتبال ایران می تواند نسلی از مربیان مکتب خودی را در اختیار داشته باشد .

 تراکتور با خطیبی ، پرسپولیس با یحیی ، سپاهان با نویدکیا و استقلا با مجیدی .

 در این رهگذر باید نشست و دید که تشکیلات فوتبال تراکتور و هیئت مدیره چگونه از داشته بومی خودش حماین و پشتیبانی خواهد کرد .

 سرمایه های فوتبال تبریز از باقری ، دین محمدی و حلالی گرفته تا ستار همدانی و دیگران در خدمت تیم های حریفان هستند و نفعی از آنها به فوتبال آذربایجان و تبریز نرسیده است . اما هواداران امیدورند تا باشگاه با حمایت از رسول خطیبی تا مدت ها آینده این تیم و باشگاه بزرگ را بیمه کند .

 خطیبی ثابت کرد که پتانسیل رشد و بزرگی کردن در فوتبال حرفه ای را در بالاترین سطح را دارد و از مهره ها به خوبی بازی می گیرد .

به امید موفقیت تراکتور آذربایجان و رسول خطیبی و یارانش

هواداران نظر بدهند .

3 دیدگاه در “تراکتور راه خود را با خطیبی پیدا کرد ، با تنها تیم بدون شکست آسیا

  1. خطیبی نشان داد فوتبال آذربایجان را بخوبی میشناسدو سیستم مد نطذ خود را در تراکتور پیاده میکند حال نوبت مدیران تراکتور و هوادارن است که از ایشان حمایت کنیم ما از بکارگیری سرمربیان بی تعصب پرسپولیسی و استقلالی خسته شده ایم و سودی ندیدیم حال با حمایت از خطیبی ، تیمی با تعصب خواهیم داشت. یادمان باشد خطیبی در پایان فصل بازیکنانی را از لیست خارج خواهد کرد که رسانه ههای دولتی وابسته به پرسپولیس این خروجها را آلت دست قرار داده ، میخواهند طرفداران را در مقابل خطیبی قرار دهند ما بایستی با حمایت قاطع از خطیبی، با این حربه کثیف هوچیگران مقابله کنیم

  2. هرکسی که به فکر موفقیت تیم هست باید از رسول خطیبی حمایت کند خطیبی شایستگی خود را باردیگر نشان داد و اینکه موفقیتهای قبلی اتفاقی نبوده و ایشان برنامه درست و پایداری برای تراختور دارند.
    به امید موفقیتهای بیشتر

  3. امیدوارم همین روند شکست ناپذیری تا پایان لیگ ادامه یابد و قهرمان لیگ یا حذفی شویم

    در باره تیم ماشین سازی هم بنویسید لطفاً

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *