سالهاست یا بهتر بگوییم بیش از پنجاه سال  یابه بعبارت بهتر نیم قرن است که تراکتور جزو برندهای فوتبال ایران است . چه بسیار که قهرمانی هاکه  از این تیم در طول این سالبه دلایل پیدا و ناپیدا گرفته شده است و علت این ناکامی ها را در رسیدن به قهرمانی قدرت بیشتر حریفان یا شانس دانسته و برشمرده اند .

 در سالیان ابتدایی لیگ برتر این تیم به مدت 8 سال از سطح اول فوتبال ایران دور شد یا دور نگه داشته شد و پس از سالها تلاش ماراتن وار ،این فراز کمالوند بزرگ بود که تراکتور را بعد از شیرین فراز به لیگ برتر رهنمون شد . اما او هم پس از یک کری  پرهوادارترین تیم لیگ، به ناگهان از حضور در تراکتور منع شد و ثمره کار خودش را در تراکتور ندید و اکنون نیز مشخص نیست در کدام تیم مربیگری می کند !

در هر حال مطالبه اصلی هواداران در این سالها فقط و فقط قهرمانی است و به هیچ چیز کمتر از آن نیز رضایت نمی دهند و نخواهند داد. آقای زنوزی مالک بزرگوار و هوادار واقعی تراکتور نیز این مطلب را به خوبی می دانند ولی به دلیل سنگ اندازی فدراسیون که عوامل حریفان تهرانی در آن نفوذ و لابی بسیار دارند تاکنون موفق به بستن تیمی که گزینه یا شانس اول قهرمانی باشد عاجز مانده اند .

 در تازه ترین اقدام، فدراسیون  فوتبال ،بکارگیری بازیکن و مربی خارجی را به دلیل بی لیاقتی های عوامل خود در قضیه قرارداد ترکمنچای مانند مارک ویلموتس ممنوع اعلام کرد تا بدینوسیله از یکی از پارامترهای  تقویت تیم های حریف سرخابی های تهرانی که دست پرورده خود وزارت ورز ش هستند ، جلوگیری بعمل آورد .

در هر حال باز یک فصل دیگر با اگر و اما در پیش روست و تراکتور با از دست دادن بازیکنان تاثیر گذار خود مخصوصا در خط دروازه ، بازیکنان پرشماری را به تعداد بازیکنان خود افزوده است ولی این بازیکنان به غیر از یکی دو مورد کارآیی و کیفیت لازم را برای حصول نتایج لازم برای تراکتر به دست نیاورده اند .

با این گفته ها تنها چیزی که می ماند استفاده از فرصت تقویت این تیم در نیم فصل می ماند تا با انتخاب بهترین سرمربی و بهترین گزینه ها به هر قیمیتی در نقاط ضعف تیم تراکتور تبدیل به تیمی شود که گزینهئ اول قهرمانی باشد نه فقط یکی از گزینه های قهرمانی .

به امید اولین قهرمانی تراکتور در آسیا و لیگ برتر .

 انشاالله

5 دیدگاه در “خواست هوادران تراکتور برای تبدیل شدن به گزینه اول قهرمانی نه مدعی قهرمانی

    1. تاوقتی فدراسیون ایران هست هیچ امیدی نیست اینا به ما ظلم می کنن فدراسیون فوتبال اسیا هم به اینا دینسیزن الینن ایمان سز کلر

  1. انصاف نیمی از دین است .
    الحق و الانصاف ، پیروزی خیلی بهتر از تراختور بازی کرد و اگر مهاجمانش دقت و تمرکز بیشتری داشتند و شانس با آنها یار بود ، پنج شش تا گل دیگه می‌زدند ، ولی به هر حال تیم زنوزی و رفقایش خوش شانس بودند که گلباران نشدند و پیروزی در تبریز ، جشنوارهٔ گل به راه نیانداخت !

    در ضمن متأسفم که بعضی ها خواهان بازگشت مجدد افرادی مثل تقوی ! و ساکت الهامی ! به تراختور هستند .
    اگه قرار باشه چنین مربیانی سرمربی تراختور شوند ، افرادی مثل کاظم محمودی و جواد شالچی و میر مجید ناظمی و حسین خطیبی و علی ابراهیمیان و خیلی های دیگر را در تبریز و آذربایجان داریم که می‌توانند سرمربی تراختور شوند .‌
    ولی متأسفانه فعلاً مرغ همسایه غاز است و آقایان غریبه پرست و غیر ورزشی ، کمر همت به نابودی تراختور و فوتبال آذربایجان بسته اند .

  2. اگر واقعاً دلسوز فوتبال آذربایجان هستی ، همه ی نظرات رو تایید کن .
    نه اینکه فقط نظرات باب میل خودت رو منتشر کنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *