شاید به جرات بتوان گفت که مهم ترین خبر فوتبالی هفته گذشته در کشور ،مسئله بسته شدن پنجره فیفابرای تراکتور بود که در یک بزنگاه عجیب توسط سازمان لیگ به باشگاه ابلاغ شد . این خبر و تبعات آن که اعتراض و عصبانیت هوشنگ نصیرزاده را دربرنامه زنده  فوتبال برتر شبکه 3 را در پی داشت جای تامل دارد .

البته جزئیات آن را به تمام و کمال فوتبال دوستان دیدند و شنیدند اما آنچه حیرت آور ، منطقی است که تلاش دارد در مقابل روحیه تیم و هواداران تنش ایجاد کرده و بار روانی حاصل از آن را به نتایج باشگاه تحمیل کند .

به بیان دیگر این تنش ها از سوی یک تیم که دوست ندارد غیر از خودش تیمی دیگر در این فصل به موفقیت نزدیک شود تدارک دیده می شود و مهندس زنوزی که در همین برنامه و قبل تر آقای نصیر زاده در سخنان خود به بی بندو باری مالی سپاهان در بازار فوتبال اشاره کرده بودند تا با استقبال دیگر تیم ها از این جریان حساسیت روی سپاهان و قرار داد هایش بیشتر شود.

اما گویا نگه داشتن خبر و اعلام خبر مسدودی پنجره بدین گونه حکایت از دست هایی مشخص در خود فدراسیون است که آشکارا هر حرف حقی را با اقدامات این چنینی به چالش می کشند تا روحیه حریف را در آستانه یک دیدار بزرگ خراب کنند ! بدترین قرعه  و سرشاخ شدن با دو مدعی جام در فصل گذشته و فصل جاری در گام اول و دوم و این مورد اخیر پنجره فیفاو رفتارهای رییس سازمان لیگ که دیروز با لحنی برادرانه و دلسوزانه در مورد سپاهان سخن می گفت  ، هشداری است که می گوید سپاهان برای قهرمانی همه کار خواهد کرد .

در پایان روی سخن با مدیریت محترم باشگاه است که جزئی ترین نکات  در مورد قوانین و پیگیری رسید رضایت نامه هارا باید طوری بررسی کنند تا گزکی برای آسیب زدن به باشگاه به دست بدخواهان نیفتد .

از  دیگر سو ، هواداران نیز باید در میزبانی دیدارها از هر حرکت اضافی  بی مورد ، تنش زا، انضباطی و احساسی  پرهیز کنند تا به فضل و عنایت خدا این فصل بهترین نتیجه حاصل شود . انشاالله

3 دیدگاه در “تراکتور و جدی گرفتن جزئیات

  1. گزارش بسیار خوبی است . هنوز چاقوزدن از پشت سپاهان در سال 1394 از یادمان نرفته است . ولی عدم ترمیم چمن یادگار امام ، عدم خرید مهاجم نوک را هم باید در نظر داشت که عوامل مخرب داخلی هم دست بکار شده اند تا تراکتور نتیجه نگیرد

  2. کاوه رضایی چی شد چرا باشگاه پیگیر شکایتش نیست چرا کاوه رضایی رو از هرگونه فعالیت ورزشی محروم نمیکنن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *