یارگیری و آمادگی برای فصل جدید لیگ برتر به روزهای پایانی و سرنوشت ساز خود نزدیک و نزدیک تر می شود و تیم ها رفته رفته به شکل نهایی خود را پیدا می کنند .

در این میان تراکتور به لطف آگاهی و بیداری مسئولان خود پس  از یک دوره سکوت و سکون اقدام به یارگیری منطقی و با حوصله  آن هم زیر نظر سرمربی اسپانیایی خود نمود که می شود به حق این یارگیری را بهترین یارگیری تمام دوران تراکتور درلیگ برتر به شمار آورد .

دوری از احساس در تصمیم گیری ها و نیاز سنجی درهر پست بر اساس تاکتیک غالب سرمربی و چند پسته بودن اغلب بازیکنان در هر جناح زمین از مزایای این یارگیری منطقی است که به سرمربی در ادمه فصل این امکان را خواهد داد تا  ارنج تاکتیکی تیم را در هر مقطع با کمترین محدودیت بچیند   .

از سوی دیگر مطالعه  و زیر نظر گرفتن بازیکنان موجود و جذب شده به خمز این اجازه را داد تا تنی چند از بازیکنان را در فرم یا قابلیت لازم برای بازی در تراکتور تشخیص ندهد و با جایگزین کردن یا به عبارت بهتر بهینه کردن بازیکنان در چند پست ، سرمربی کیفیت لازم هر پست را در  تیم  بالا ببرد . این یعنی منطق نتیجه گیری با بازیکن در طول فصل  . به عبارت دیگر بازیهای اصلی لیگ مجال آزمودن بازیکن جذب شده نیست و این کیفیت سنجی باید در تمرینات پیش فصل و در بازیهای تدارکاتی صورت گرفته و بازیکن نا آماده یا کم استعداد یا بی انگیزه کنارگذاشته شود .

اما از اینها که بگذریم اشکالاتی هم در این بین به باشگاه در زمان بندی جذب بازیکنان مخصوصا در خط حمله وارد است .  زیرا بازیکن هر قدرسریع تر جذب و با تیم تمرین کند بیشتر در بدنسازی های تیم شرکت کرده و در فضای کار گروهی قرار می گیرد و درتاکتیک های تمرینی در اردوها و بازیهای تدارکاتی بیشتر جا می افتد .

ولی در مجموع با نگاهی به عمکرد در جذب بازیکنان در هر پست باید نمره قبولی را به عوامل باشگاه از صدر تا ذیل اختصاص داد و یک خسته نباشید جانانه به آنها گفت . شما نیز می توانید نظرات خود را درمورد عملکرد باشگاه و نظرات نویسنده در پایین همین صفحه با دیگرهواداران به اشتراک بگذارید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *