عنوان به اندازه کافی گویاست ولی در توضیح این فقره مواردی است که برای روشن شدن مطلب به عرض دوستداران  و هواداران عزیز تراکتور می رسد . خوشبختانه  سرمربی فعلی تراکتور از جمله آدمهایی است که هم با خودش رو راست است و هم با دیگران.

کوتاه سخن می گوید و به چیزی که اهمیت دارد و به خودش و هدفش مرتبط است می پردازد . خبرنگار از او می پرسد آیا در جریان فسخ کاوه رضایی هستید ،به راحتی جواب می دهد این را باید از باشگاه بپرسید .

در جایی دیگر از تمدید آلوز سئوال می کنند و او با احترام به ارزش بازیکن خودی زبان به تحسین از ارزش های فنی بازیکن خودی و اهمیت کار باشگاه و اینکه باشگاه و تمدید با وی و اینکه چند سال از این بازیکن با ارزش استفاده خواهد کرد با کمترین کلمات منظور خود را ادا می کند . کار اضافی در سخنان وی دیده نمی شود .

او با کنایه به خبرنگاری که از ضغف خط دفاعی تیم تراکتور سخن به میان می آورد می گوید که من در هیچ کجا ندیده ام که در سه بازی 4 پنالتی به ضرر یک تیم گرفته و هیچ پنالتی به نفعش نگرفته باشند ! یعنی اینکه داوری ها جهت دار و یکطرفه است .

این یعنی هوش کلامی بالا .

  به راستی و درستی او مصداق کسی است که دوست دارد مرد عمل باشد تا مرد حرف .

می گوید تا این لحظه باشگاه بازیکنان مورد نظر وی را هنوز جذب نکرده و در کنارش می گوید تا زمانیکه این تیم زیر نظر من پیشرفت می کند و خوب بازی می کند من هم خواهم بود و بطور ضمنی به خواسته ها و انتظاراتش را از باشگاه اشاره می کند و اینکه اگر به خواسته هایش بها داده نشود خواهد رفت  . این یعنی اینکه این شخص دقیقا روی هدف خودش و باشگاه و هوادارانش که موفقیت و قهرمانی است  ،متمرکز است و باشگاه و مسئولانش  اگرمتناسب با وی عملکرد داشته باشند حتی قهرمانی دور از دسترس نخواهد بود، چرا که پاکو نشان داده تیمش را چقدر سریع و با کیفیت می تواند متحول کند .

تحلیل فنی و شناختش از حریفان سطحی نیست و از سرزمینی آمده است که فوتبال را عین موسیقی و رقصش زیبا بازی می کنند و می نوازند .

او آدمی است که خودش را با خودش و تیمش را با دیروز تیمش مقایسه می کند و طالب پیشرفت روز به روز است .

ضمن تقدیر و تشکر و تبریک به مناسبت حضور ارزشمند  این مربی با کلاس و با هوش  ،امیدورایم آقای زنوزی با تاکید بر برآورده شدن نیاز های این سرمربی با ارزش به عوامل باشگاه، این فصل شاهد بزرگترین موفقیت تاریخ تراکتور در ادوار حضورش در لیگ برتر باشیم.

انشاالله

1 دیدگاه در “باشگاه اندازه خمز باهوش و مصمم باشد این تیم قهرمان است

  1. هرچه میخواستیم بنویسیم خوندیم و%هم عقیده با نویسنده هستیم وبنوبه خود از عوامل باشگاه بزرگ تراکتور مدیر سرپرست کادرفنی وووو مالک محترم آقای مهندس زنوزی خواهشمندیم با مربی وبرنامه ها و لیست داده شده آقای خمس همکاری کنند.اجرکم عندالله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *