فردا روزی سرنوشت ساز برا ی تر اکتور در بالای جدول لیگ است . تیمی که می توانست بالاتر از اینها در جدول باشد و هواداران درا حداقل به کسب سهمیه آسیا امیدوار تر کند . تراکتور باشگاهی با ریشه و با پشتوانه قوی هواداری و مالی است . اما عدم مدیریت صحیح تشکیلاتی که ناشی از عدم جاری بودن تفکر صحیح باشگاه داری است به این تیم مجال عرض اندام نداده است .

بزرگترین ایراد این باشگاه  د ربرهه کنونی ،نگاه اقتصادی به قضییه فوتبال در این تیم بود که با آوردن بازیکنان نه چندان مطرح یا گمنام و چهره کردن و فروختن آنها باشگاه از لحاظ مالی به سود آوری برسد!!!

در واقع این فکر ناپخته  و ناصحیح راه را برای دلالان فرصت طلب مهیا ساخت تا از نام و برند تراکتور سو استفاده کرده و بازیکنان بنجل را با        بروز اندکی  پیشرفت و نامی کردن به تیم های دیگر بفروشند و از رهاورد این سود به مالک ثروتمند آن بقبولانند که از راه فوتبال  در این کشور می شود به سود آوری رسید که البته با وضعیت کنونی در ورزش کشور این امر ناشدنی بنظر می رسد .

در هر حال فردا شنبه  اول بهمن ماه 1401 روزی سخت و نفس گیر برای تیمی است که بدون بهترین های خودش  و لیگ قرار است  با تیمی تاکتیکی و دینامیک بنام گل گهر با سرمربی کارکشته اش امیر قلعه نوعی، بازی کند .

بزرگترین نقطه قوت فردا برای تراکتور آنالیز و مهره چینی و اتخاذ صحیح تاکتیک برای تیم از جانب پاکو خمزاست ، مربی که اعلام کرده اگر نتواند تراکتور را پیشرفت دهد راهش را به سوی اسپانیا کج خواهد کرد . به بیان دیگر او با بیان این نکته تلویحا گفته است که اگر خواسته هایش از نظر جذب بازیکنان مورد نظر تامین نشود درپایان فصل در این تیم ماندنی نخواهد بود . پیشرفت تیمی یعنی بازی کردن و کسب موفقیت با تیمی که توان بردن اکثریت تیم های لیگ را داشته باشد و در کورس قهرمانی از حریفان جا نماند . شاید یکی از بهترین عملکرد های باشکاه از زمان خصوصی سازی تیم آوردن همین سرمربی مصمم و کاربلد و با انگیزه باشد که بر سر راه موفقیتش با کسی شوخی و مماشات ندارد و بلد داست نارضایتی خود را با داد کشیدن هم که شده ابراز دارد .

فردا روزی است که تراکتور در هوای سرد و سوزناک خود بدون ستارگان لیگ در صدد اثبات خود است . تیمی که باید با تمام وجود برای اثبات شایستگی هایش تلاش کند و امتیاز بگیرد . تیمی که یک تیم بدون پشتوانه قابل قبول در نیمکت به دنبال خلق یک شگفتی است .

این گوی و این میدان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *