رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام شد و در کمال تعجب رای به بازنده شدن تراکتور و محرومیت های نامتناسب و بسیار سبک عالیشاه و دیگر عاملان  تحریک هواداران تراکتور  ،همه هواداران تراکتور و اهالی فوتبال را بسیار نا امید کرد .

اما سخن با دیگران گفتن حدیث دیگری است و انتظار زیادی از فدراسیونی که تا به امروز از حق تیم های شهرستانی و صد البته تراکتور صیانت نکرده ، عجیب به نظر نمی رسد .

اما سخن و روی سخن اصلی نویسنده با هواداران است .

هوادارانی که خود را حامی تراکتور دانسته و با رفتارهای خود تیم را در معرض آسیب پذیری از این دست قرار می دهند .

واقعا سنگ پرانی و انداختن لیزر و دیگر کارهایی ک در ورزشگاه صورت گرفت  اسمش حمایت بود ؟ گیریم که ادعای مسئولان باشگاه در نفوذی بودن سنگ پران ها و لیزر افکن ها صحیح  باشد ، چرا هواداران و اقعی جلوی اینگونه کارهای بعضی ها رانگرفتند؟ چرا تعدادی از هواداران خودی

هم کارهایی می کنند که بهانه برای محرومیت و بازنده کردن تراکتور بزرگ فراهم شود ؟

امروز فیفا و دیگر ارگان های رسمی وزشی در دنیا چنین حرکاتی را بر نمی تابند و تحمل نمی کنند .

از این رو بر هواداران است تا با هوشیاری و پرهیز از بروز چنین رفتارهای پر خطری که روح ورزش و بازی جوانمردانه را زیر سئوال می برند و محرومیت های ناخواسته را به دنبال دارند ، پرهیز کنند و دیگران را هم به رعایت شان هواداری  دعوت کنند . چه بسا یک کار از این دست در برابر همین تیم دردانه به قیمت از دست رفتن قهرمانی تمام شود !!!

جلوگیری ازانجام خطا در استادیوم چه از جانب هوادار نا آگاه خودی باشد و چه نفوذی بر عهده هواداران واقعی است .

آب را گل نکنیم .

هواداران راستین و عاشق تراکتوری رای بدهند .

همه کامنتها درج خواهد شد غیر از کامنت های توهین آمیز

7 دیدگاه در “چه چیز به نفع تراکتور است ؟

  1. سلام
    یک مطلبی را به این نوشته شما اضافه کنم آیا این خوب است که آقای زنوزی از جیب خود باید چندصد میلیون جریمه بدهد برای رفتار این آدمها؟
    آیا مثلا 350 میلیون جریمه ای که آقای زنوزی باید به فدراسیون بدهد تا آنها خرج سرخ و ابی ها کنند و باز علیه تراکتور بازخورد داشته باشد بهتر نیست صرف آکادمی یا ساختار باشگاه یا خرید بازیکن شود؟
    به عنوان یک دوست از همه عزیزان هوادار تراکتور می خواهم نه تنها از این حرکات نکنند بلکه خود در جهت جلوگیری آن اقدام کنند
    سپاس از همگی

  2. قورد اغاجین اوز ایچینندی مفته آبریمیز و امتیاز گئدی بوجور هوادارین اولماماسی یاخچیدی بابا بیر زره اوزومیزه گلاخ

  3. آقایان مسئول شمارا قسم به آبرویتان با آبروی ما هواداران بازی نکنید وشخصیت هواداران تراکتور را یش از این بی زیر نیآرین.ساغلام هم با تیم عجین شده و هم لیگ را شناخته است لطفا با نظر ایشان تیم را تقویت کنید. یاشاسین آذربایجان

  4. ….بر زمینت میزند نادان دوست !!

    شکی نیست که پس پسی ها بعلت خیلی خیلی کم بودن که حضورشان مایه آبروریزی میشدبرای چندمین بار ! خودرا درمیان هواداران تراختور جا داده بودند! کما اینکه چندین سال قبل تعدادی ازاین سنگ پرانهارا گرفته بودند که نفوذی بودند.بااینحال آنهاچندنفربودندوهوادارانا تراختورباید جلوی آنهارامیگرفتندحتی اگرهوادارتراختورهم بودندباید میگرفتندوتحویل پلیس میدادند.آنانکه سنگ پرتاب کردندولیزرانداختند بغیرازدشمنی با ما وتیم کاردیگری نکردند. باعث زیان مالی وحیثیتی باشگاه وبی آبروئی مردم اذربایجان شدند! خاک برسر شان….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *