این روزها تراکتور و هوادارانش روزهای آرامی را از لحاظ پیگیری ادامه لیگ برتر سپری می کنند و این امر بی دلیل نیست و بازگشت دوباره مرد برنامه و عمل سالهای نه چندان دور تراکتور که در اولین فصل حضورش هواردارن شاهد اولین جام خود شدند ، نوید روزهای ثبات و پیشرفت را می دهد .

ایشان در اولین مصاحبه خود نشان داد که اصول علمی مدیریت را به خوبی درک کرده و بکار می گیرد . درایت و نکته سنجی در عمل و گفتار و پرهیز از ایجاد تنش و  عدم نفی شایستگی ها از دیگر امتیازات این مرد بزرگ است .

 در اولین گام و در مصاحبه با شبکه استانی نشان داد که درد هوادار و تیم را خوب تشخیص می دهد .

او اظهار داشت که شرح وظایف در باشگاه و تیم درست پیاده سازی نشده است و این امر خود به تضعیف عملکرد اعضا باشگاه در امور محوله

منجر می شود و راندمان موفقیت را به طرز محسوس و عجیبی پایین می آورد . این یعنی اینکه تشکیلات باشگاه به دلیل عدم ثبات مدیریت ، در پیشبرد  اهداف فنی تیم دچار نقصان و بی نظمی شده و تبعا با نارضایتی هوادار  در مشاهده نتایج باشگاه مواجه خواهد شد .

تشکر و قدر دانی ایشان از زحمات آقای خطیبی هم به خوبی نشان می دهد که ایشان چقدر به زحمات افراد ارزش قائل اند و ادامه ندادن کار خطیبی با تراکتور دلیلی بر نفی ارزشهای فنی او نیست و شاید پارا مترهایی که رسول باید در خود می داشت یا ایجاد میکرد دلیل عدم امکان همکاری وی با باشگاه و هواداران بوده باشد .

 داشتن برنامه کوتاه مدت یک ساله و میان مدت پنج ساله هم نشان از اعتقاد به برنامه ریزی مدون برای نیل به تحقق هدف است . اصولا پله اول هر مدیریت موفقی تبیین اهداف و به تبع آن تدوین برنامه راهبردی و قابل تحقق و عملی است .

 ایشان با اشاره به عملکرد خوب آکادمی تراکتور و کسب عنوان نایب قهرمانی امید های کشور که حاصل این آکادمی است از بکارگیری معقول و پر ثمر این سرمایه های بومی خبر داد که افق روشنی از رشد کیفی فوتبالیست های تبریزی را در آینده نزدیک بشارت می دهد .

ایشان با نفی شایعات مبنی بر دلسردی مهندس زنوزی از تیم داری عنوان کردند که این شایعات زاییده افکار مغرضانه کسانی است که یا واقعا هوادار تراکتور نیستند و  یا باید حدس زد که کسانی که حرف از ایجاد تغییر  در مالکیت می زنند  مهندس زنوزی رابه خوبی نمی شناسند و از علاقه قلبی و عمیق وی به تراکتور آگاهی  درستی ندارند  یا نا آگاهانه در صف بدخواهان تراکتور قرار گرفته اند .

ایشان با اشاره به تعامل با هواداران از ایجاد کانون هواداران فعال و قوی در مرکز شهر تبریز خبر دادند که نکته بسیار با اهمیتی است ، چرا که باشگاه درحیطه  مالکیت معنوی  هوادارانش قرار دارد و احترام به هوادار و تامین خواسته های هواداران باید که در راس سیاست گذاری و مدیریت یک باشگاه حرفه ای و مردمی چون تراکتور باشد .

ایشان در ادامه با بیان تدوین اصول جذب بازیکن برای تیم عنوان کردند که با مهارتی که در خودم سراغ دارم اجازه جولان به دلال ها و بازار گرمی به آنها را نخواهیم داد و با دست باز ولی آگاهانه و منطقی برای جذب بهترین بازیکنان اقدام خواهیم کردو در بستن قرارد ها دقت و وسواس کافی برای استفاده کامل از بازیکنان را به عمل خواهیم آورد تا از این ناحیه ضرر و شکستی  مالی و روحی برای باشگاه و هواداران عارض نشود  .

 ایجاد فروشگاه برای تهیه وسایل و پیراهن هواداری و توجه به ایجاد و توسعه زیرساخت های حرفه ای باشگاه از جمله  هتل و استخر اختصاصی ریکاوری بازیکنان  از دیگر موارد خوبی بود که در ایجاد کمپینگ باشگاه مورد توجه قرار گرفته است  .

 با جمع بندی سخنان منطقی ایشان و نتایج خوبی که تراکتور این روزها با حضور فیروز خان کریمی می گیرد نویسنده این سطور ” تبریز توپچی ” به واقع ،امیدوار است تا با گذر از یک برهه بی ثباتی و تلاطم  ،کشتی طوفان زده تراکتور در مسیر پیشرفت قرارگرفته ، و باد بر بادبان کشتی آرزوهای هواداران عاشق و بی مانند تراکتور بوزد .

به امید موفقیت برای آقای نظمی در ادامه راه و شادی دل هواداران پرشور تراکتور

 انشاالله

1 دیدگاه در “منش و نظم نظمی نوید بخش روزهای امیدبخش و افتخار آمیز برای تراکتور

  1. امیدوارم با کاردانی ایشان،
    تراکتور در فصل آینده اولین قهرمانی لیگ را کسب کند..
    همچنین در مرحله حذفی جام قهرمانان آسیا
    خوش بدرخشد..
    ان شاء الله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *