نیم فصل لیگ برتر ایران در حالی به پایان رسیده است که تمامی تیم ها در صدد بازسازی و بهتر کردن وضعیت خود هستند.

در این بین بعضی تیم ها تلاش دارند  وضعیت نفرات خود در جایی که نقطه ضعف دارند  راپوشش داده و بهتر کنند .

برخی تیم ها هم مازاد بازیکنان خود  ، در جاییکه ترافیک بازیکن دارند، را به خروجی باشگاه هدایت کرده و درصدد جایگزینی نفرات هستند .

اما در این بین تیم هایی موفق تر خواهند بود که نقاط ضعف خود را بهتر شناسایی کرده و با بهترین نفرات و بهترین استراتژی تعطیلات نیم فصل را سپری کنند .

دادن درصدها ی قرارداد بازیکنان  طبق زمان بندی  و مرتب، ریکاوری و زدودن خستگی ها و آسیب دیدیگی ها از بازیکنان ، تغذیه و تمرین های مکمل آمادگی و فیتنس برای حفظ شرایط مسابقه از دیگر فاکتورهای لازم برای پیشرفت است .

برگرداندن  به موقع بازیکنان خارجی از تعطیلات و زمان بندی تمرین برای رسیدن به پیک آمادگی جسمی و روحی از دیگر فاکتورهای حیاتی برای هدف قرار دادن قهرمانی است .

در فوتبال روز دنیا مثلا در اسپانیا تیم هایی می بینیم که تا به حال اسمی از آنها در بین مدعیان قهرمانی نمی دیده ایم ولی این روزها همین تیم ها مدعیان را با 4 گل در هر مسابقه برده و بدرقه می کنند .

درست حدس زده اید  “خیرونا ” یکی از همین تیم هاست که با عشق سرمربی ، هواداران و بازیکنان در فوتبال لالیگا یکه تازی می کند . سرمربی دلداده ای که با اشک شوق پیروزی تیمش را جشن می گیرد . این تیم در دوبازی اخیر خود بارسلونا و اتلتیکو مادرید را بانتایج 4 بر 2  و 4 بر 3 برده و با تفاضل گل و هم امتیاز بارئال مادرید افسانه ای در رده دوم جدول 20 تیمی لالیگا قرار دارد .

سرمربی اتلتیکو قبل از بازی با خیرونا عنوان کرد که ما خیرونا را با ا ین بازیها مدعی اصلی قهرمانی می دانیم .غرض از این مثال آوردن شاهدی است بر گفته ها که اگر فاکتورها دست فراهم شود می تواند هر تیمی را به مدعی قهرمانی تبدیل کند .

از این حیث تراکتور سالهاست که سودای قهرمانی را در سر دارد و تیمی است که همواره با حمایت های هواداران پرشورش در مرزهای موفقیت بسر برده اما درآخرین لحظات قافیه را باخته است .

برای دوری از رسیدن به این شرایط نا خواسته باید ، کار گروهی برای موفقیت و قهرمانی ایجاد شود . کار گروهی که حساسیت ها لازم برای نتیجه گیری را ایجاد کند . ما نیاز دازیم که هر بازی درون خانه را با حمایت هواداران  با برد پشت سر بگذاریم و تمامی بازی های بزرگ با مدعیان را در دور برگشت ببریم .

ما نیاز داریم تا در زمین حریفان بازی های به یاد ماندنی انجام داده و تا می توانیم دست پر برگردیم و و تفاضل گل ایجاد کنیم .

تیم های حریفان  باشنیدن نام تراکتور باید خود را بازنده تلقی کنند .

تمامی پتانسیل های باشگاه چه از نظر بازیکن و چه از نظر هوادار باید در خدمت تیم باشند .

تراکتور در مرحله ای تاریخی از حیث نتیجه گیری قرار دارد و باید خواسته خود را به لیگ برتر ایران که همانا قهرمانی است تحمیل کند .

مردم این سرزمین تا به امروز به حق خود در این فوتبال نرسیده اند و بر مسئولان است تا تمام هم و غم حود را برای رسیدن به این هدف مبارک  ،صرف کنند .

آقای زنوزی  شخصی است که می تواند و اراده لازم را برای این کار را هم دارد . او در صدر همسویی با این خواسته های  مردم و هواداران قرار دارد و چون ما می دانیم او  یکی از ماهواداران است  ، در نیم فصل دوم اسبش را برای خط پایان و قهرمانی زین می کند .

او نیک  میداند تبریز و آذربایجان فقط و فقط قهرمانی می خواهد .

ما بهترین خط حمله  تاریخ  را می خواهیم و او می تواند آنها را بیاورد .

2 دیدگاه در “با کمک او فاکتورهای قهرمانی را فراهم می کنیم

  1. مهندس زنوزی خواهشمندیم در نقل انتقالات با اهل فن از پیشکسوتان وبازیکنان سابق تراکتور نظرخواهی کنید. غیر تراکتوریها ویا غیر فوتبالیها دنبال منافع شخصی هستند. یاشاسین مهندس زنوزی یاشاسین دکتر خمس. یاشاسیت تراکتوروم

  2. آقای زنوزی خودشان عاشق تراکتورند و برای خودشان ثابت شده که دلال ها بخاطر منافع شخصی خودشان بازیکنان متوسط و یا ضعیف را به تراکتور متحمل کرده اند،حال دیگر باید دقت عمل بیشتری به خرج دهند و دنبال مهاجمی مثل لوسیانو ادینهو بگردند،و ما هواداران با پر کردن استادیوم و عشق به تراکتور آرزوی قهرمانی را برای تراکتور و توفیق روز افزون را برای آقای زنوزی خواهانیم،یاشاسین آذربایجان،یاشاسین تراکتور، ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *