در پایان نیم فصل مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران آقای گل ، آقای پاس گل و آقای کلین شیت مسابقات شناخته شدند . در این بین آقای گل مسابقات به تیم ملی دعوت شد اما آقای کلین شیت  نیم فصل مسابقات حسین پورحمیدی که با فاصله نسبتا زیادی از رقبا در صدر ایستاده بود ، در کمال تاسف مورد اعتنای سرمربی تیم ملی واقع نشد!!!!!!

با کنکاشی د رمورد دعوت شدگان دروازه بانی تیم ملی میشود به این نتیجه رسید که از نظر سرمربی تیم ملی عملکرد حال حاضر  دعوت شدگان ، هم وزن یا به عبارت بهتر هم اهمیت با سابقه آنها در نظر گرفته نشده است . این در حالیست که شاید هماهنگی و وزن تیمی سه تیم رقیب تراکتور از آغاز فصل به این طرف علی الخصوص در فاز دفاعی بسیار بهتر از تیم تراکتور بوده است و شاید بتوان گفت درخشش دروازه بان تراکتور در دوسوم بازیهای  همراه با کلین شیت خود عامل اصلی در امتیاز گیری و بالا آمدن این تیم در جدول مسابقات بوده است .

با این وجود  آقای قلعه نوعی فاکتور سن و تجربه را بر فاکتور استعداد و عملکرد مقدم دانسته و سه گلر پایین تر از لحاظ عملکرد نسبت به حسین پور حمیدی را به اردوی تیم ملی دعوت کرده است !

در این میان شاید افت نسبتا محسوس بیرانوند با توجه به سابقه او و تجربه حضور حسینی در جام جهانی و نقش پررنگ وی در قهرمانی استقلال در قهرمانی بدون باخت با فرهادی مجیدی از نظر اهالی فوتبال قابل دفاع باشد اما افت و فاصله بسیار زیاد  پیام نیازمند در کلین شیت ها نسبت به پورحمیدی آن هم  باتوجه به قدرت تیمی سپاهان اصلا قابل دفاع نیست !

بنده تبریز توپچی ادعای شناخت بهتر و منطقی قوی تر از سرمربی تیم ملی را ندارم اما بطور قطع این اطمینان را به مخاطبان خود می توانم بدهم که هیچ یک از دعوت شدگان  دروازه بانی از انگیزه و عملکرد استانداردی در میادین برخوردار نبوده و شاهد اشتباهات فاحش آنان در مسابقات و آن هم در برابر تیم های قدر آسیایی خواهیم بود  و تیم ملی از این حیث ضربه خواهد خورد  و در آن صورت بنده به عنوان یک هوادار نویسنده و منتقد آماده شنیدن توجیهات سرمربی خواهم بود، چرا که معتقدم آمار ماحصل انگیزه و تلاش است و نادیده گرفتن آن نایخشودنی است .

در هر حال امیدواریم تیم ملی با این نفرات دعوت شده نتیجه بگیرد اما از آن سو هم امیدواریم دید مربیان تیم ملی نسبت به عملکرد آماری و منطقی هم بهتر و علمی تر شود چرا که از قدیم گفته اند : داشتم داشتم حساب نیست      دارم دارم حساب است ، امیر خان قلعه نوعی .

هواداران نظرات خود را نسبت به یادداشت اینجانب تبریز توپچی بیان کنند و باشگاه نیز در صورت تمایل و هم نظر بودن با هواداران  می تواند با  صدوربیانیه ای از این موضوع ابراز ناخرسندی کند و نسبت به این مسئله مراتب نارضایتی خود را ابراز نماید .

6 دیدگاه در “حقی که به حق دار نرسید

  1. جناب تبریز توپچی عزیز .بلی نظرات شما مورد تایید است .یاشاسین تراکتور و یاشاسین آذربایجان

  2. با نظر نویسنده موافقم وقول میدهم در سایه بی عدالتی در لیست تیم ملی این تیم راه بجایی نخواهد برد.بیرانوند لنگه پورحمیدی نیست اما در بازیها وقتی دروازه اش بخطر می افتد بسود پیسپولیس سوت میزنند.در اصل داورا دفاع پیسپولیس هستند.

  3. صحبت هایتان معقول است. پور حمیدی و اخباری چوب بازی در تراکتور را خوردند. عیار حسینی در بازی های بین المللی اعم از باشگاه‌های آسیا و جام جهانی معلوم شده با این حال علائق رنگی مانع از توجه عادلانۀ کادر فنی نسبت به بعضی بازیکنان شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *