روزیازدهم آبان روز 1402 روزی خوب برای تراکتور در جدول بود . اکثر مدعیان یا مساوی کردند یا باختند تا تراکتور در قاطع ترین برد هفته کمی در جدول وضعیت خود را سرو سامان بخشد . اما در این میان چیزی که دل هواداران را آزرد اتفاقی بود که در پایان بازی برای ریکاردو آلوز افتاد .

خطای مکرر صورت گرفته بر روی خیمنز توسط کاپیتان نساجی دلیلی شد تا آلوز بشدت عصبانی شود و در نزدیکی داور کار او به برخورد شدید لفظی و حتی بدنی کشید تا داور که قصدی هم برای نشان دادن کارت برای فرشید اسماعیلی نداشت در حرکتی عجیب هر دو بازیکن را  با کارت زرد جریمه کند .

عصبانیت ادامه دار آلوز به سمت نیمکت خودی و ناظر بازی هم ادامه یافت تا جاییکه ناظر بازی در اقدامی عجیب تر داور را فرا خوانده و به در گوش او چیزی بگوید که باعث شود تا داور با یک خیز 30 متری به سمت آلوز در نزدیکی نقطه کرنر بدود و با نشان دادن کارت زرد دوم او را از زمین بازی اخراج کند !

البته تا جاییکه به حافظه خود رجوع می کنیم ناداوری های عجیب ، مغرضانه ، هدف دار و گاها ناشیانه در بازی های تراکتور کم نمی بینیم ، اما حرکت امروز داور در پایان بازی خود گویای بسیاری از مسائل جلوی پرده و پشت پرده است ! داوری که برای یک اعتراض ساده دو کارت زرد آن هم در پایان بازی و آن هم برای کلیدی ترین بازیکن تیم و لیگ و آن هم در آستانه یک بازی بسیار کلاسیک و سر نوشت ساز می دهد ، اسم کارش را چه می تواند بگذارد ؟

ما هواداران تراکتور از اینگونه کارهای عجیب به ضرر تراکتور کم سراغ نداریم که چه بسا اینکونه ناداوری ها به قیمت از دست دادن جام هم برای تراکتور شده است . در آن بازی کذایی سال 94 که فغانی و رفقا با کارستان اخراج تیموریان و نگرفتن پنالتی روی مهاجم تراکتور بیش از یکصد هزار هوادار را غمگین به خانه فرستاد ، هنوز درد ها راتداعی می کند اما سئوال اساسی اینست که  چنین نمایش های تابلو و مضحک نا داوری تا کجا ادامه دار خواهد بود ؟

در تیمی که سر پرست و مدیر عامل و بیشتر ارکان اجرایی اش داور هستند چرا باز باید شاهد اتفاقات عجیب داوری باشیم . سئوال ما از خودی هاست : آقای نصیرزاده  آلوز چرا اخراج شد ؟ شما برای اعتراض چکار می کنید ؟ اگر داور مقصر است چه کسی و چگونه او را تنبیه خواهد کرد . ما منتظر جواب شما تا بازیا استقلال می مانیم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *